Dagmar

19.01.2017

Dagmar aloitti yhteistyön Ping Helsingin kanssa

Dagmar Stories on solminut yhteistyösopimuksen Ping Helsinki -vaikuttajamarkkinointihubin kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnin kenttää ja yhteistyötä kehittävä Ping Helsinki edustaa sekä bloggaajia että tubettajia. Vaikuttajamarkkinoinnin rooli osana sisältömarkkinointia on merkittävä ja kasvaa edelleen.
04.01.2017

Uuden oppimista vuonna 2017

Valitsimme yhdeksi vuoden 2017 pääteemaksi markkinoinnin osaamisen kehittämisen. Rakensimme uusia koulutuspalveluja, joissa keskitymme erityisesti digitaalisen ja tiedolla johdetun markkinoinnin osaamisen parantamiseen. Toivottavasti nämä aiheet ovat vahvasti sinunkin tavoitelistasi kärjessä. Tutustu koulutustarjontaamme ja tule mukaan yhteiseen opintovuoteen.
29.11.2016

Dagmar piirsi suomalaisen trendikartan

Globaalit megatrendit vaikuttavat kaikkialla, mutta ne rantautuvat eri maihin eri tahdissa. Dagmar Drive räätälöi globaaleista megatrendeistä Suomi-version ja seuraa jatkossa trendien kehittymistä Suomessa kuukausitasolla.
10.11.2016

Dagmarin asiantuntijat Mainostajien Liiton markkinointiteknologian webinaarin puhujina – Selkeyttä markkinoinnin työkaluihin 24.11.2016

Webinaarissa kerrotaan markkinointiteknologioiden uusista tuulista ja annetaan käytännön ohjeita työkalukaaoksen kesyttämiseen.
13.10.2016

Nordic Business Forum haastoi ajattelua

Nordic Business Forum (NBF) kokosi Messukeskukseen yli 5 000 vaikuttajaa 30 maasta. Tapahtuma oli tänä vuonna kovatasoisempi kuin koskaan. Kuulijoiden mieliin pujahti monia oppeja ja ajatuksensiemeniä kasvatettaviksi. Dagmarin iskujoukko listasi muutamia heti tuoreeltaan.
29.09.2016

Markkinoinnin automaatiohanke on strategiahanke

Markkinoinnin automatisointi on monen yrityksen agendalla tärkeysjärjestyksessä varsin korkealla. Haetaan parempia tuloksia ja helpotusta arkeen. Syyskuisella Markkinoinnin viikolla Soneran Risto Launis ja Dagmarin Antti Kallio avasivat omassa puheenvuorossaan konkreettisia kokemuksia siitä, miten markkinoinnin automaatiohanke on startannut Soneralla ja miten Dagmar on auttanut projektissa.
09.09.2016

Dagmar Storiesin menestyskonsepti ylitti medioiden uutiskynnyksen!

Dagmar Stories suunnitteli ja tuotti Lexukselle Lexus Young Creatives -konseptin, joka huipentui ulkoilmanäyttelyksi Helsinki Design Weekin yhteyteen. Tavoitteena oli lähteä uudistamaan autoilun visuaalista maailmaa suomalaisissa maisemissa ja tukea nuoria lahjakkuuksia. Siispä Lexus haastoi nuoret valokuvaajat pöllyttelemään perinteistä autovalokuvausta.
01.09.2016

Pokémon GO teki ennätyslanseerauksen

Elokuun lopulla toteutetun Dagmarin Digitaalisen Median Tutkimuksen mukaan 15–69-vuotiaista suomalaisista jo 97 % tietää mikä Pokémon GO on.
01.09.2016

Dagmar mukana Markkinoinnin viikolla Messukeskuksessa

Dagmar Stories ja Dagmar Drive valtaavat torstaina 22.9. Markkinoinnin viikon tietoiskulavan nro 40. Luvassa on muun muassa somemanagerin paljastuksia, skenaarioklinikka sekä vinkkejä markkinointiautomaation valintaan.
18.08.2016

Next Talent Camp – Dagmar sytyttää uusia digitähtiä

Vaikka digitalisoituminen vyöryy eteenpäin laajalla rintamalla, huipputason digiosaajista on edelleen huutava pula. Niinpä Dagmar on jo vuosia etsinyt ja kasvattanut uusia talentteja omien trainee-ohjelmiensa kautta. Metropoliat, Hankenit ja Aallot antavat nuorille hyvät peruseväät markkinointiin, Dagmarissa heistä jatkokoulutetaan ja mentoroidaan digitaalisen markkinoinnin mestareita. Kesäkuussa digikoulutus nostettiin seuraavalle tasolle, kun kahdeksan uutta lahjakkuutta aloitti uudessa Next Talent Camp -ohjelmassa.