Dagmar

12.04.2017

Tekoäly veti markkinointivaikuttajia Kiasmaan

Dagmarin Rethinking Marketing -seminaarin teemana oli tänä vuonna "Creativity meets content meets technology". Kiasman auditorion täyttäneessä tilaisuudessa luotiin muun muassa kiinnostava katsaus tekoälyn hyödyntämiseen markkinoinnissa nyt ja lähitulevaisuudessa. Aiheesta puhuivat Dagmar Driven Krista Elopuro ja Mikko Koski sekä Berliinistä saapunut Sebastian Küpers, joka vetää Publicis Pixelparkissa Data Science -tiimiä.
12.04.2017

Apetit ottaa tubettajamarkkinoinnin haltuun

Kasvistalo Apetit on solminut yhteistyösopimuksen nousevan YouTube-kanavan, PS Olen vegaanin, kanssa. Rennolla otteella vegaaniudesta puhuvat Minni ja Paju toteuttavat Apetitin tuotteita hyödyntäviä reseptisisältöjä ja kertovat eri foorumeilla pakastekasvisten mahdollisuuksista vegaanin ruokavalion osana.
12.04.2017

Kevään kisakausi on täydessä vauhdissa

Tuloksellisinta markkinointia arvioiva AdProfit julkaisi shortlistansa, Grand One palkitsi digitaalisen median parhaimmistoa ja kansainvälinen Festival of Media valitsi tämän vuoden finalistit. Asiakastiimimme pärjäsivät kaikissa hienosti.
29.03.2017

Instrumentarium lanseerasi Suomen ensimmäisen Someoptikon

Instrumentarium avasi uuden palvelukanavan, jossa asiantuntijat vastaavat näkemiseen liittyviin kysymyksiin videoilla ja Facebook-klinikalla. Someoptikko palvelee siellä missä asiakkaat ovat.
29.03.2017

Grand One 2017: Dagmarin asiakastiimeille 10 finaalipaikka

Grand One -kisan finalistit julkistettiin perjantaina 24.3. Suomen parhaita digitaalisen median töitä arvioivaan kilpailuun ilmoitti tänä vuonna ennätysmäärä eli 105 yritystä yhteensä 257 työtä. Finnairille ja Finavialle suunniteltu Match Made in HEL – The Runway nousi finalistien kärkijoukkoon, loistavia tuloksia tuottanut konsepti sai kolme finaalipaikkaa. Mediatoimistoista Dagmar pärjäsi parhaiten: asiakastiimiemme työt keräsivät yhteensä 10 finaalipaikkaa.
29.03.2017

Kuinka kulkea osaamisen kärjessä myös huomenna?

Tietojen ja taitojen kehittämisessä pelkkä systemaattisuus ei enää riitä; huipulle pääsy ja etenkin siellä pysyminen vaativat tulevaisuuden jatkuvaa ennakointia. Miten Dagmar on onnistunut pysymään ykkösosaajana vuodesta toiseen?
02.03.2017

Anna de Codorníu juhlii suomalaisia naisia

Sisältömarkkinointiin erikoistunut Dagmar Stories suunnitteli ja tuotti yhteistyössä Altian kanssa Anna de Codorníulle sisältökonseptin, joka nostaa esiin suomalaisten naisten voimaannuttavia tarinoita. Anna. Syy juhlaan -sisältöjä julkaistaan läpi vuoden viinimaa.fi-sivustolla.
27.01.2017

Miljoonat onnittelut kaikille Effie 2016 -voittajille

Valio nappasi Grand Effie -palkinnon hienolla kunnianosoituksellaan Lemmy Kilmisterille. Voittanut työ on loistava osoitus markkinoivan yrityksen rohkeudesta tehdä poikkeavaa, reagoivaa ja vaikuttavaa, huippuyleisöt keräävää sisältömarkkinointia.
19.01.2017

Dagmar aloitti yhteistyön Ping Helsingin kanssa

Dagmar Stories on solminut yhteistyösopimuksen Ping Helsinki -vaikuttajamarkkinointihubin kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnin kenttää ja yhteistyötä kehittävä Ping Helsinki edustaa sekä bloggaajia että tubettajia. Vaikuttajamarkkinoinnin rooli osana sisältömarkkinointia on merkittävä ja kasvaa edelleen.
04.01.2017

Uuden oppimista vuonna 2017

Valitsimme yhdeksi vuoden 2017 pääteemaksi markkinoinnin osaamisen kehittämisen. Rakensimme uusia koulutuspalveluja, joissa keskitymme erityisesti digitaalisen ja tiedolla johdetun markkinoinnin osaamisen parantamiseen. Toivottavasti nämä aiheet ovat vahvasti sinunkin tavoitelistasi kärjessä. Tutustu koulutustarjontaamme ja tule mukaan yhteiseen opintovuoteen.