Reetta Sipura

Käyttäjän Reetta Sipura kuva
08.12.2016

Hyödynnätkö hakukonemarkkinoinnin synergiaedut?

Hakukoneoptimointi ja erityisesti hakukonemainonta ovat vakiinnuttaneet asemiaan osana yritysten kokonaisvaltaista ja monikanavaista digitaalista markkinointia. Vaikka hakukoneen merkitys osana verkkosivuston menestystä on tiedostettu, näiden kahden osa-alueen synergiaedut jäävät usein liian vähälle huomiolle.
23.03.2016

Käytettävyys SEO:n ytimessä – viisi kriteeriä, joilla tulevaisuuden hakukone arvioi sivustoa

Klassisessa hakukoneoptimoinnissa ovat keskiössä hakukoneiden algoritmit, jotka määräävät, mitkä sisällöt nousevat haussa ja mitkä putoavat pois. Sijoitukseen vaikuttavat muun muassa avainsanat, sisällön laatu, käytettävyys sekä ainutlaatuisuus. Niiden perusteella hakukone arvioi, kuinka relevanttia sisältö on suhteessa kävijän tekemään hakuun. Perinteisesti algoritmia ovat pyörittäneet ihmiset, jotka ovat muokanneet sitä tarpeen mukaan. Nyt kun hakukoneet ovat kehittymässä yhä älykkäämmiksi ja itseoppiviksi, tarvitaan uuden sukupolven hakukoneoptimointia. Lue miten hakutulosten kärkeen noustaan tulevaisuudessa.
17.06.2014

Mitä tapahtuu median käytölle kesällä?

Kesäkausi ja juhlapyhät tuovat mukanaan muutoksia medioiden kulutukseen. Tv:n ja desktopin käyttö vähenevät, kun taas mobiilin ja radion tavoittavuus kasvaa. Myös lehtien tavoittavuuksissa on muutoksia.