Asiakkaamme menestyivät hienosti AdProfitissa ja Grand Onessa

27.03.2015

Tällä viikolla julkistettiin tuloksellisinta markkinointia arvioivan AdProfitin ja digitaalista osaamista mittaavan Grand Onen voittajat. Molempien finaaliin valittiin ilahduttavan suuri määrä asiakkaittemme töitä. Onnittelut HSL Helsingin seudun liikenteelle AdProftin Vuoden Parhaasta kampanjasta sekä RAY:lle Grand Onen Parhaasta digitaalisesta sisältömarkkinoinnista ja Parhaasta kuluttajakampanjasta.

Onnittelut myös Finnairille ja Finavialle Grand One -kunniamaininnasta kahdessa sarjassa: Paras sosiaalisen median kampanja sekä Paras sosiaalisen median presenssi. Molemmat myönnettiin Match Made in HEL -konseptille. Iloitsemme myös Bernerin puolesta, joka sai kunniamaininnan hauskalla Naruskan pissapoika -kampanjalla Paras integroitu kampanja -sarjassa. RAY keräsi kolmoisvoiton, sillä myös Taitoa ja tuuria kauppakeskuksissa -kampanjalle myönnettiin kunniamaininta Paras digitaalinen ulkomainos -sarjassa.

Onnittelut kaikille muillekin voittajatiimeille! Jatketaan tuloksellista tekemistä.

AdProfitin voittajat

Grand Onen voittajat