Estrella, Novartis Finland ja HSL komeasti AdProfitin finaaliin

26.02.2014

Tuloksellisuutta mittaavan AdProfit-kisan finalistit julkistettiin keskiviikkona 26. helmikuuta. Kisaan ilmoittautui yhteensä 38 työtä, joista esituomaristo valitsi 12 parasta shortlistalle.  Lämpimät onnittelut erityisesti kolmelle asiakkaallemme, jotka ylsivät upeasti finaalipaikoille.

Estrella kisaa Kickers-kampanjallaan Vuoden paras lanseeraus -sarjassa. Novartis Finland on mukana Vuoden paras kampanja -sarjassa Voltaren Forte -kampanjallaan yhdessä HSL:n Ota kevätloma autoilusta -kampanjan kanssa.

AdProfitissa mitataan tuloksellisuutta osana laajempaa liiketoiminnallista kokonaisuutta ja strategiaa. Kisassa korostuvat mainostajien ja heidän yhteistyökumppaniensa tiivis yhteistyö ja sen tuottamat mitattavat tulokset.

Kilpailun voittajat valitsee ylituomaristo, jonka puheenjohtajana toimii Mainostajien Liiton hallituksen jäsen, toimitusjohtaja Tommi Rytkönen. Tulokset julkistetaan 20. maaliskuuta.

AdProfit 2013 -shortllista