Estrellan uusi kampanja iskee pähkinöille

Lanseerauskampanjan viestinnästä haluttiin mielenkiintoista ja hauskaa. Tavoitteena oli tehdä rohkeaa, särmikästä, kohderyhmää puhuttelevaa ja ennen kaikkea viihdyttävää sisältöä. Koska kohderyhmiä on paljon, luotiin kokonaisuus kohdistettuja sisältöjä eri kanavissa.

Kampanja käynnistyi jo aiemmin keväällä, kun sosiaalisessa mediassa julkaistiin Nutscaping-kampanja, jossa kauniit maisemakuvat photobombataan pähkinöillä. Nutscaping-aloitus sai hyvän vastaanoton ja herätti runsaasti keskustelua.   
 

Menneellä viikolla tipahti uusi pommi, kun lanseerasimme onlineviihdesarjan Uff De Knuten. Hauskat kotivideot -tyylillä toteutetussa sarjassa seikkailee siansaksaa puhuva knutemaister Stein Börnstein, joka on”knuteille” eli pähkinöille saamisen asiantuntija. Sarja tehtiin yhteistyössä tuotantoyhtiö Über Creativen kanssa.
 

Radiokampanjassa Estrella Perfectly roasted -pähkinät pääsivät Jaakko Saariluoman roustaamiksi valtakunnallisilla radiokanavilla. Saariluoma esittelee uudet pähkinämaut stand up -tyylille uskollisesti pienen ivan kautta. Tuotanto tehtiin yhteistyössä Miracle Soundin kanssa.

Hauskaa sisältöä nähdään myös jatkossa, kun pähkinät jatkavat seikkailujaan sosiaalisessa mediassa, arjen erilaisissa tilanteissa.