Instrumentarium lanseerasi Suomen ensimmäisen Someoptikon

29.03.2017

– Hyvä asiakaspalvelu on parasta markkinointia. Siksi myös sisältömarkkinoinnin täytyy lunastaa lupauksemme olla välittävä ja luotettava asiantuntija. Haluamme tuottaa sisältöjä, jotka palvelevat aidosti asiakkaitamme, kertoo Suomen ensimmäinen someoptikko Oskari Lehvonen.

Uusi Someoptikko-konsepti sisältää asiantuntijavideoita, joissa Instrumentariumin omat optikot vastaavat yleisesti askarruttaviin, näkemiseen liittyviin kysymyksiin. Ensimmäisillä videoilla näköasioita avaa optikko Oskari Lehvonen. Aiheina ovat aurinkolasien valinta, aikuisnäkö, näön tutkimus sekä silmälasien huolto.

Someoptikot ovat tavattavissa Facebookin klinikalla. Heille voi esittää mitä vain näkemiseen liittyviä kysymyksiä julkisesti Fb-seinällä tai vaikka yksityisviesteinä. Näin brändi saa kasvot ja asiakkaat saavat vuorovaikutteista palvelua helposti, juuri silloin kun on kysyttävää.

Someoptikko-konsepti ja videot on tuotettu yhteistyössä Dagmar Storiesin kanssa.

– Vaikka näkeminen on tärkeä asia, halusimme välttää turhaa tärkeilyä. Instrumentariumin asiantuntijat ovat helposti lähestyttäviä tyyppejä, joten videoillakin on rento tunnelma ja asioita havainnollistetaan hauskojen piirrosefektien avulla, kertoo Dagmar Storiesin vastaava tuottaja Mikko Silvennoinen.