Joka neljäs Effie-finaalipaikka Dagmarin asiakkaille

08.10.2014

Markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaavan Effie Finland 2014 -kisan finalistit julkistettiin tiistaina. Markkinointialan vaikuttajista koottu 24 ammattilaisen tuomaristo valitsi shortlistan sadan ehdokkaan joukosta. Peräti viisi Dagmarin asiakasta ylsi upeasti finaaliin yhteensä kuudella kampanjalla. Tulos edustaa toimistojen kirkkainta kärkeä. Lämpimät onnittelut asiakkaillemme ja kumppaneillemme sekä kaikille muillekin finalistitiimeille. Jo finaaliin pääsy on huippusaavutus.

Dagmarin asiakkaat Effie Finland 2014 -finaalissa:

Loopin suunnittelu ja lanseeraus, Palvelu- ja tuotesarjat (Nelonen Media, 358, Dagmar)

PINS-etuohjelman lanseeraus: Miten lähes miljoona suomalaista saatiin liittymään täysin uudenlaiseen kanta-asiakasohjelmaan, Bisneshaastesarjat, Palvelu- ja tuotesarja (Suomen Lähikauppa Oy, Coalition Rewards Finland Oy, Dagmar Oy, McCann Worldgroup Helsinki Oy, SEK Public)

Soneran verkkokaupan kesä – Enemmän lämpöä. Vähemmän hintaa, Bisneshaastesarjat, Palvelu- ja tuotesarjat (Teliasonera Finland Oyj, Nitro Group Oy, Dagmar Oy, North)

Vihreä mandariini – nuorten kohtaaminen kasvotusten kantoi hedelmää, Bisneshaastesarjat (Oy Hartwall Ab, SEK & GREY/Dagmar, Bob the Robot)

Kuinka vallata markkinaosuuksia premium-hinnoitellulle virvoitusjuomalle samalla kun muut laskevat hintoja? Pommac Rosé -lanseeraus, Bisneshaastesarjat (Oy Hartwall Ab, SEK & GREY/Dagmar, Bob the Robot)

XZ 60 vuotta, markkinajohtajaksi juhlavuoden kunniaksi, Mediatehosarjat (Berner Oy Kulutustavarat, SEK & GREY, Dagmar Oy, Kennel Helsinki)

Kaikki Effie Finland 2014 -kisan finalistit näet MTL:n uutissivulla. Kilpailun voittajat julkistetaan 31.10.2014.