Dagmar aamiasseminaarin 22.-23.8.2007 materiaali

Tässä on aamiasseminaarin esitykset: "Consumer Insights are generated, not found!" Mistä hyvä asiakasymmärrys syntyy?Tomi Härmä ja Saara MannerDownload PDF B-to-b markkinoinnin trendejä – miten lisätä vaikuttavuutta btob markkinointiinHeli TorvinenDownload PDF[EDIT: presentaatiota on muokattu] Miten asiakasymmärrystä hyödynnetään markkinoinnissa? Caseja ja esimerkkejäSami SalmenkiviDownload PDF Sami Salmenkivi

Tässä on aamiasseminaarin esitykset:

"Consumer Insights are generated, not found!" Mistä hyvä asiakasymmärrys syntyy?
Tomi Härmä ja Saara Manner
Download PDF

B-to-b markkinoinnin trendejä – miten lisätä vaikuttavuutta btob markkinointiin
Heli Torvinen
Download PDF[EDIT: presentaatiota on muokattu]

Miten asiakasymmärrystä hyödynnetään markkinoinnissa? Caseja ja esimerkkejä
Sami Salmenkivi
Download PDF

Sami Salmenkivi

Dagmar

Lisää aiheesta