Brändi rakentuu ihmisten mielissä. Meidän intohimonamme on toimia asiakkaittemme pitkäjänteisen brändityön kumppanina. Selvitämme millaiset kokemukset ja sisällöt ovat oikeasti merkityksellisiä, kun halutaan luoda kilpailijoista erottuva ja kestävä tunneside ihmisiin.
Valitsemme brändin tilanteeseen parhaiten sopivan työskentelymallin: kvalitatiivinen ote yhdistyy kvantiin erityisesti brändin luomisvaiheessa ja hyödynnämme dataa laajasti.
Integroimme tutkimuksen, analytiikan ja verkkodatan sekä tunne- että ratiotason huomioiden. Autamme seuraamaan brändin kehittymistä ja tunnistamme tarvittavat korjausliikkeet.
Palvelujamme brändin rakentamisen alueella:
* brändipositiointi * brändiytimen ja optimiposition määrittely * viestikärkien optimointi * brändin kohtaamispisteet * bränditietoisuuden ja -preferenssin kasvattaminen * brändikokemuksen optimointi * brändiä tukeva sisällönsuunnittelu ja tuotanto * sisältöstrategia * vaikuttaja-matchmaking * vaikuttajakonseptien suunnittelu * digitaaliset brändilliset konseptit * digitaalisen median tutkimukset * mainonnan esitestit ja kampanjatutkimukset * brändin kehityksen seuranta * brand tracking * brändin KPI- mittaristo
Blogista
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B Marketing
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Content Marketing
- Customer Insight
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Digital Marketing
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Influencer marketing
- Kansainvälistyminen
- Koulutus
- Market Potential
- Market Research
- Marketing Automation
- Marketing Communications
- Marketing Impact
- Marketing Technologies
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Product and Service Development
- Search Engine Marketing
- Search Engine Optimisation
- Sisältömarkkinointi
- Social Media
- Sosiaalinen media
- Training
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uncategorized
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys
- Web Service Development
- Working on Trends
- Yleinen