Dagmarin Rethinking Marketing -seminaari 2018

Päivä: keskiviikko 18.4.2018
Aika: 8.15-11.45
Paikka: Nykytaiteen museo Kiasma, Mannerheiminaukio 2, Helsinki

Success stories for tomorrow

Tervetuloa aamiaisseminaariimme Kiasmaan keskiviikkona 18.4.2018 klo 8.15-11.45. Aamiainen on tarjolla klo 8.15 alkaen, ohjelma alkaa klo 9.00.

Luvassa on huippukiinnostava kattaus näkemyksellisiä puheenvuoroja markkinoinnin menestystekijöistä.

Publicis Median Leif Fredsted visioi markkinoijien ja toimistojen tulevaisuuden tehtäviä ja toimintatapoja ja SATOn Sanna Marttinen kertoo datalla johdetun markkinoinnin tuloksista.

Omia markkinointikokemuksiaan jakavat myös Fazer Leipomoiden Noora Pöyhönen, Instru Optiikan Jan Koskinen, Plan International Suomen Ossi Heinänen ja Valion Elli Siltala.

Paikkoja on rajoitetusti. Vahvistathan osallistumisesi viimeistään keskiviikkona 11.4.2018.

Tervetuloa!

Ohjelma:

Marketers future agenda and job framework with agencies, when everything is digital and data & AI is ubiquitous?

Leif Fredsted, Publicis Media

Regional Chairman, Nordic

I am in charge of the P&L of a portfolio of media agencies and my role is essentially to help media agencies to achieve peak performance with global and local clients and network partners. I am also Publicis Media’s global sponsor of certain global clients and initiatives.

LinkedIn »


Datasta ymmärrykseksi ja huipputuloksiin

Sanna Marttinen, Sato

Markkinointipäällikkö

Markkinoijana olen loputtomasti kiinnostunut ihmisestä: aivojen ja mielen toiminnasta, käyttäytymistieteestä ja organisaatiokulttuureista. Työssä inspiroidun selkeään tavoitteeseen tähtäävästä liiketoimintaa kehittävästä toiminnasta, jota saa toteuttaa yhdessä oivaltaen. Mikään elämässä ei ole hauskempaa kuin oppiminen!

LinkedIn »


Kokemuksiaan ja näkemyksiään markkinoinnin johtamisesta menestyvissä organisaatioissa kertovat:

Noora Pöyhönen, Fazer Leipomot

Vice President, Marketing & Portfolio

Johdan Fazer Leipomoiden Suomen markkinointia, johon kuuluu brändi- ja jakelutiemarkkinointi, valikoima, insight sekä pakkauskehitys. Haluan yhdessä tiimini kanssa uudistaa leipomomarkkinaa ja muuttaa koko kategorian imagoa. Työssä minua inspiroi uuden kokeileminen, jatkuva kehittäminen ja vahva yhdessä tekemisen meininki.

LinkedIn »


Jan Koskinen, Instru Optiikka

Markkinointi- ja valikoimajohtaja

Vastuullani on johtaa Instrumentariumin ja Nissenin markkinointia ja valikoimatyöskentelyä Suomessa ja Virossa. Tavoitteena on kasvattaa asiakkaiden kanssa vietettyä aikaa ja kohtaamisia eri kanavissa ja siten tukea myyntiä asiakastarpeiden täyttämisessä. Inspiroivinta työssäni on vähittäiskaupalle tyypillinen jatkuva kilpailu ja markkinoinnin voimakas muutosprosessi.

LinkedIn »


Ossi Heinänen, Plan International Suomi

Pääsihteeri, CEO

Pääsihteerinä johdan Planin työtä Suomessa ja noin 60 hengen toimistoa. Tavoitteenamme ovat pitkäkestoiset parannukset lasten ja nuorten elämään, erityisenä painopisteenä kehitysmaiden tytöt. Inspiroidun henkilöstön motivoimisesta ja muutosten johtamisesta positiivisella asenteella.

LinkedIn »


Elli Siltala, Valio

Johtaja, Suomen myynti, markkinointi ja smart data

Osaamiseni liittyy erityisesti parhaan asiakaskokemuksen luontiin ja kuluttajalähtöisten innovaatioiden kaupallistamiseen. Minua inspiroi töissä innostava ihmisten johtaminen sekä ongelmanratkaisumahdollisuudet.

LinkedIn »