17.01.2019 / Data Science

Asiakaspolkuanalytiikka – Kun Google Analytics ei enää riitä

Yleisimpänä verkkoanalytiikkatyökaluna käytetty Google Analytics ei enää kykene palvelemaan asiakaspolun analysoinnissa ja optimoinnissa kaikissa tarpeissa. Kokonaisvaltainen markkinoinnin tekeminen vaatii tuekseen asiakaspolkuanalytiikkaa. Dagmarin Heini Nuutinen ja Sami Aittovaara kirjoittivat aiheesta Markkinointikollektiivin kumppaniblogiin.
Author

Heini Nuutinen

Heini toimii Dagmarissa digitaalisen myynnin kehittämiskonsulttina erikoisalanaan ecommerce ja martech. Vapaa-ajalla tämän savolaisen kiinnostuksen kohteisiin kuuluu katutaide, metallimusiikki ja futurismi.

Kokonaisvaltainen markkinoinnin tekeminen vaatii tuekseen asiakaspolkuanalytiikkaa. Dagmarin Heini Nuutinen ja Sami Aittovaara kirjoittivat aiheesta Markkinointikollektiivin kumppaniblogiin.

 

Lue blogiteksti tästä >>

Lisää aiheesta