29.3.2017 | Digitaalinen markkinointi

Grand One 2017: Dagmarin asiakastiimeille 10 finaalipaikka

Grand One -kisan finalistit julkistettiin perjantaina 24.3. Suomen parhaita digitaalisen median töitä arvioivaan kilpailuun ilmoitti tänä vuonna ennätysmäärä eli 105 yritystä yhteensä 257 työtä. Finnairille ja Finavialle suunniteltu Match Made in HEL – The Runway nousi finalistien kärkijoukkoon, loistavia tuloksia tuottanut konsepti sai kolme finaalipaikkaa. Mediatoimistoista Dagmar pärjäsi parhaiten: asiakastiimiemme työt keräsivät yhteensä 10 finaalipaikkaa.

 

Onnittelut kaikille finalisteille, erityisesti asiakkaillemme Fazer Makeiset, Finavia/Finnair, Helen, Tokmanni ja Valio. Katso case-tiivistelmät:

Fazer Makeiset

”Kiitos tuntemattomille auttajille!”

Suunnittelu ja tuotanto: Monami Agency, Mediatoimisto: Dagmar

FINALISTI: Paras sosiaalisen median kampanja -sarjassa

Fazer Makeiset

”Suklaa ymmärtää”

Suunnittelu: Vapa Media, Tuotanto: Vapa Media, Mediatoimisto: Dagmar

FINALISTI: Paras sosiaalisen median presenssi -sarjassa

Finavia/Finnair

”Match Made in Hel – The Runway”

Suunnittelu: Mirum, Tuotanto: Mirum, Juni Communication & Production, Spalt PR, Mediatoimisto: Dagmar

FINALISTI: Sarjoissa Paras verkkokampanja, Paras integroitu kampanja ja Tuloksellisin kampanja

Helen

”The Yrjö Show”

Suunnittelu: N2 Marketing Oy, Tuotanto: Darlings, Mediatoimisto: Dagmar

FINALISTI: Sarjoissa, Paras sosiaalisen median kampanja ja Paras digitaalinen sisältömarkkinointi

Tokmanni

”Hinnanjuhlat”

Suunnittelu: Bob the Robot, Tuotanto: Bob the Robot, Bob the Robot Pictures, Mediatoimisto: Dagmar

FINALISTI: Sarjoissa Paras sosiaalisen median kampanja ja Paras verkkomainos

Valio

”Gefilus – Lickhiker’s Guide to Inner Strength”

Suunnittelu: hasan & partners, Tuotanto: Cocoa, Into-Digital, Fake, Mediatoimisto: Dagmar

FINALISTI: Paras integroitu kampanja -sarjassa

 

Kaikki Grand One 2017 -finalistit

Kaikki Grand One 2017 -kilpailutyöt

 

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta