Kirjoittaja

Dagmar

Uusi jatkuvan oppimisen tapa: Dagmarin eLearning-portaali

Avaamme tammikuussa asiakkaillemme uuden alustan verkko-oppimiseen; eLearning-portaalissamme julkaistaan joka kuukausi uusia, digitaaliseen markkinointiin liittyviä sisältöjä.

Opiskelu portaalissa tapahtuu ajasta ja paikasta riippumattomasti ja oppimisen varmistaa jokaiseen sisältökokonaisuuteen liittyvä soveltava osuus, jonka kautta pääsee testaamaan kuinka hyvin omaksui teeman.

Tammikuu: Deep Dive to Data

Helmikuu: Markkinointiteknologiat Suomessa

Maaliskuu: Display-mainonta ja ohjelmallinen ostaminen

Huhtikuu: Omnichannel-kokonaisuuden rakentaminen

Toukokuu: Artificial Intelligence markkinoinnissa

Data Driven Marketer -lähiopetus

1–2 päivän pituinen, yrityskohtainen pienryhmävalmennus tiedolla johdetun markkinoinnin osa-alueista: teemoina mm. datan varastointi ja hyödyntäminen, kuluttajaymmärryksen kasvattamisen keinot, kasvupotentiaalin kartoitus, trendityöskentely, viestit ja kommunikaatio, digitaalisen asiakaskokemuksen rakentaminen, prediktiivinen analytiikka. Valmennus sisältää esimerkkejä sekä yrityskohtaisesti räätälöityjä harjoituksia.

Digimarkkinoinnin vierihoito

Jo kymmenien asiakkaiden digituskaa helpottanut, erittäin käytännönläheinen koulutus. Dagmarin asiantuntijat avaavat mainostajan omien kampanjoiden, sisältöjen ja datan avulla konkreettisesti, miten digimainonnan toimenpiteitä suunnitellaan ja dataa hyödynnetään. Osa-alueina esim. AdWords, Youtube, Facebook, mainonnanhallinta, ohjelmallinen ostaminen käytännössä.

Ota yhteyttä!

Sami Aittovaara
Strategist, Digital Solutions
sami.aittovaara@dagmar.fi