Uusi jatkuvan oppimisen tapa: Dagmarin eLearning-portaali
Avaamme tammikuussa asiakkaillemme uuden alustan verkko-oppimiseen; eLearning-portaalissamme julkaistaan joka kuukausi uusia, digitaaliseen markkinointiin liittyviä sisältöjä.
Opiskelu portaalissa tapahtuu ajasta ja paikasta riippumattomasti ja oppimisen varmistaa jokaiseen sisältökokonaisuuteen liittyvä soveltava osuus, jonka kautta pääsee testaamaan kuinka hyvin omaksui teeman.
Tammikuu: Deep Dive to Data
Helmikuu: Markkinointiteknologiat Suomessa
Maaliskuu: Display-mainonta ja ohjelmallinen ostaminen
Huhtikuu: Omnichannel-kokonaisuuden rakentaminen
Toukokuu: Artificial Intelligence markkinoinnissa
Data Driven Marketer -lähiopetus
1–2 päivän pituinen, yrityskohtainen pienryhmävalmennus tiedolla johdetun markkinoinnin osa-alueista: teemoina mm. datan varastointi ja hyödyntäminen, kuluttajaymmärryksen kasvattamisen keinot, kasvupotentiaalin kartoitus, trendityöskentely, viestit ja kommunikaatio, digitaalisen asiakaskokemuksen rakentaminen, prediktiivinen analytiikka. Valmennus sisältää esimerkkejä sekä yrityskohtaisesti räätälöityjä harjoituksia.
Digimarkkinoinnin vierihoito
Jo kymmenien asiakkaiden digituskaa helpottanut, erittäin käytännönläheinen koulutus. Dagmarin asiantuntijat avaavat mainostajan omien kampanjoiden, sisältöjen ja datan avulla konkreettisesti, miten digimainonnan toimenpiteitä suunnitellaan ja dataa hyödynnetään. Osa-alueina esim. AdWords, Youtube, Facebook, mainonnanhallinta, ohjelmallinen ostaminen käytännössä.
Ota yhteyttä!
Sami Aittovaara
Strategist, Digital Solutions
sami.aittovaara@dagmar.fi