18.03.2020 / Markkinatutkimus

Dagmar avaa Kuluttajakanavan!

Tiedätkö, mitä kuluttajat ajattelevat tuotteistasi ja niiden ostamisesta juuri nyt? Entä arveluttaako mainosviestien sopivuus tässä poikkeustilanteessa? Ehkäpä olet keksinyt tuotteeseesi uuden ominaisuuden tai mietit, kannattaisiko sen jakelutapaa muuttaa?
Author

Kirsi Laakso

Kipa on Dagmar Driven Insight-yksikön vetäjä, joka innostuu kuluttajaymmärryksen hyödyntämisestä johtamisen välineenä. Rakastaa ongelmia ja etenkin niiden ratkaisemista. Trendien seuraaminen ja niiden hyödyntäminen liiketoiminnassa on lähellä sydäntä. Kuluttajan ja ihmisen äänitorvi.

 

 

Kysytään suoraan kuluttajilta!

Kuluttajakanava on nopea ja luotettava tutkimus, jolla saamme vastauksia juuri nyt kriittisiin kysymyksiin.

Dagmarin kautta saat nopean yhteyden kuluttajiin – ja tulokset alle viikossa. Voimme myös tarvittaessa toistaa kyselyä ja seurata kuluttajien asenteiden muutosta.

Mitä ikinä haluatkaan kuluttajilta tietää, me autamme.

Toteutus

Tutkimus räätälöidään ja hinnoitellaan tarpeittesi mukaan. Kysymyksiä voi olla haluamasi määrä.

Esimerkki

  • Viisi kysymystä
  • 16–69-vuotiaat
  • N=500
  • Kenttätyö heti alkuun
  • Tulokset 4–5 päivää kenttätyön alusta
  • Hinta: 2 300 € + alv.

Ota yhteyttä: Kirsi Laakso, Customer Insight Director, 050 346 3481 tai kirsi.laakso@dagmar.fi

Lisää aiheesta