Dagmar

F-sali, Suomi nousuun, klo 10.05–10.25

Fazer makeisten digijohtaja Reija Laaksonen kertoo yhdessä analytiikkayksikkömme vetäjän Mikko Kosken kanssa tiedolla johdetusta Karl Fazerista.

Tietoiskukabinetissamme saat 20 minuutin napakoiden puheenvuorojen aikana viimeisintä tietoa markkinointiteknologiasta, verkkopalvelukehityksestä ja asiakkuuksien johtamisesta. Kuulet, miten asiakasdataa jalostetaan markkinoinnin tehostamiseen ja millainen sisältömarkkinointi tuottaa tuloksia, jotka näkyvät viivan alla.

E104, Tietoiskut

09.00-09.20
Mitä markkinointipäättäjän tulee tietää teknologiasta? Director of Technology Antti Kallio

09.30-09.50
Datastrategialla asiakaskokemuksen ytimeen. Director of Digital Operations Petri Vatanen

10.30-10.50
Miten valitsen markkinoinninautomaatiojärjestelmän? Strategic Planner Sakari Forslund

11.00-11.20
Asiakasdata insightin lähteenä. Director of Advanced Analytics Mikko Koski

11.30-11.50
Motiivipohjaisen segmentoinnin linkittäminen eri tietolähteisiin. Head of Research Teemu Putto

13.00-13.20
Strategisen suunnittelun tuominen verkkopalvelukehitykseen. Manager, Digital Solutions Eveliina Westwood ja Planner of Digital Business Development Niko Suomalainen

13.30-13.50
Luovuudelle enemmän kysyntää myös sosiaalisen median sisällöissä. Digital Manager, Content and Social Media, Viivi Lehtonen

Tervetuloa inspiroitumaan ja saamaan uusia ajatuksia liiketoimintanne vauhdittamiseen!

Markkinointiviestinnän viikko 22.–23.9.