29.11.2018 | Markkinoinnin teknologiat

Martechin lyhyt oppimäärä

Markkinointiteknologioiden investoinnit ovat yhä kasvussa. Tehdäänkö hankintoja oikein perustein ja oikealla tavalla? Millä tavalla martech-investointeja kannattaisi ylipäänsä yrityksissä lähestyä? Markkinointikollektiivin Ville Jahn haastatteli aiheesta Antti Kalliota, joka toimii Dagmar Driven strategina ja markkinointiteknologian liiketoiminnan vetäjänä.

Millä tavalla martech-investointeja kannattaisi ylipäänsä yrityksissä lähestyä? Markkinointikollektiivin Ville Jahn haastatteli aiheesta Antti Kalliota, joka toimii Dagmar Driven strategina ja markkinointiteknologian liiketoiminnan vetäjänä.

 

MarkkinointiRadio: Antti Kallio & Martechin lyhyt oppimäärä >>

Antti Kallio

Antti Kallio

Antti Kallio vetää Dagmar Driven liiketoimintaa. Hänellä on parin vuosikymmenen kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Dagmar Drive vauhdittaa asiakkaiden liiketoiminnan kasvua analytiikan, markkinointiteknologian sekä asiakas- ja markkinaymmärryksen voimalla.

Lisää aiheesta