29.11.2018 | Markkinoinnin teknologiat

Martechin lyhyt oppimäärä

Markkinointiteknologioiden investoinnit ovat yhä kasvussa. Tehdäänkö hankintoja oikein perustein ja oikealla tavalla? Millä tavalla martech-investointeja kannattaisi ylipäänsä yrityksissä lähestyä? Markkinointikollektiivin Ville Jahn haastatteli aiheesta Antti Kalliota, joka toimii Dagmar Driven strategina ja markkinointiteknologian liiketoiminnan vetäjänä.

Millä tavalla martech-investointeja kannattaisi ylipäänsä yrityksissä lähestyä? Markkinointikollektiivin Ville Jahn haastatteli aiheesta Antti Kalliota, joka toimii Dagmar Driven strategina ja markkinointiteknologian liiketoiminnan vetäjänä.

 

MarkkinointiRadio: Antti Kallio & Martechin lyhyt oppimäärä >>

Antti Kallio

Antti Kallio

Antti Kallio on strategi, joka vetää Dagmar Driven markkinointiteknologian liiketoimintaa. Hänellä on parin vuosikymmenen kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Dagmar Drive vauhdittaa asiakkaiden liiketoiminnan kasvua analytiikan, markkinointiteknologian sekä asiakas- ja markkinaymmärryksen voimalla.

Lisää aiheesta