7.6.2018 | Markkinoinnin teknologiat

Teknologia muuttaa myös markkinointiorganisaatioita

Markkinoinnin tehostamiseen kehitetään yhä älykkäämpää teknologiaa ja automaatiota. Se ei yksin riitä – myös markkinointiorganisaatioiden ja osaamisen on muututtava. Kyvyttömyys hyödyntää teknologiaa uhkaa muodostua pullonkaulaksi kehitykselle. Lue Dagmarin Antti Kallion kolumni aiheesta Markkinointi & Mainonnassa. Antti on strategi, joka vetää Dagmar Driven markkinointiteknologian liiketoimintaa.

Antti Kallio, Chief Business Officer/Data&Technology, Dagmar Oy

 

Lue kolumni tästä >>

Antti Kallio

Antti Kallio

Antti Kallio vetää Dagmar Driven liiketoimintaa. Hänellä on parin vuosikymmenen kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Dagmar Drive vauhdittaa asiakkaiden liiketoiminnan kasvua analytiikan, markkinointiteknologian sekä asiakas- ja markkinaymmärryksen voimalla.

Lisää aiheesta