7.6.2018 | Markkinoinnin teknologiat

Teknologia muuttaa myös markkinointiorganisaatioita

Markkinoinnin tehostamiseen kehitetään yhä älykkäämpää teknologiaa ja automaatiota. Se ei yksin riitä – myös markkinointiorganisaatioiden ja osaamisen on muututtava. Kyvyttömyys hyödyntää teknologiaa uhkaa muodostua pullonkaulaksi kehitykselle. Lue Dagmarin Antti Kallion kolumni aiheesta Markkinointi & Mainonnassa. Antti on strategi, joka vetää Dagmar Driven markkinointiteknologian liiketoimintaa.

Antti Kallio, Chief Business Officer/Data&Technology, Dagmar Oy

 

Lue kolumni tästä >>

Antti Kallio

Antti Kallio

Antti Kallio on strategi, joka vetää Dagmar Driven markkinointiteknologian liiketoimintaa. Hänellä on parin vuosikymmenen kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Dagmar Drive vauhdittaa asiakkaiden liiketoiminnan kasvua analytiikan, markkinointiteknologian sekä asiakas- ja markkinaymmärryksen voimalla.

Lisää aiheesta