Vaikuttava markkinointi on minkä tahansa menestyvän yrityksen ytimessä. Vain tarkkailemalla ja mittaamalla markkinointitoimenpiteidesi vaikuttavuutta voit varmistua siitä, että rahaa ja aikaa vievät panostuksesi tuottavat halutun lopputuloksen ja että kohdistat resurssit sinne, missä niillä on merkitystä kaikkein eniten.
Markkinoinnin vaikuttavuutta voi mitata useilla erilaisilla keinoilla ja malleilla, kuten ekonometrisella mallinnuksella, brändin vaikutusanalyysilla tai kontribuutiomallinnuksella, joka helpottaa vaikuttavuuden todentamista varsinkin kolmannen osapuolen evästeiden poistuman jälkeisessä ajassa.
Blogista
Tarjoama
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Kansainvälistyminen
- Kasvumarkkinointi
- Koulutus
- Kulttuuri
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys