Onnea Finavia, jonka rohkeus vei finaaliin kolmessa kategoriassa: paras somekampanja, paras digitaalinen sisältömarkkinointi ja paras integroitu kampanja. Onnea uutta luova Fazer, jonka Geisha kisaa parhaasta somepresenssistä, Sirkkaleipä parhaiten integroidusta kampanjasta ja Munkkibaari tuloksellisimmasta teosta. Onnea vastuullinen Valio paikasta maan parhaiden verkkokampanjoiden kärjessä. Onnea myyntiä kasvattavat Aurinkomatkat ja ALD Automotive, joiden konseptit arvioitiin Suomen tuloksellisimpien joukkoon. Onnea Plan International Suomi arvokkaasta työstä, jossa hallittiin kärkitasolla niin integrointi kuin tuloksellisuus. Ja onnea uudistuva Säästöpankkiliitto datalla johdetun markkinoinnin innovatiivisesta, kasvua tuottavasta hyödyntämisestä.

Finavia #LIFEINHEL
Paras somekampanja, Paras digitaalinen sisältömarkkinointi ja paras integroitu kampanja
Fazer Fazer Munkkibaari
Tuloksellisin kampanja
Fazer Leipomot Fazer Sirkkaleipä
Paras integroitu kampanja
Fazer Makeiset ”Suklaa ymmärtää”
Paras somepresenssi
Valio Valion joulupöytä yksinäiselle
Paras verkkokampanja
Aurinkomatkat Viime hetken myynnistä hallittuun kysynnän ohjaukseen
Tuloksellisin kampanja
ALD Automotive Pelkkää nollaa!!!
Tuloksellisin kampanja
Plan International Suomi 12-vuotiaan äitiysvaatemallisto
Paras integroitu kampanja, Tuloksellisin kampanja
Säästöpankkiryhmä Innovatiivisella kulttuurimuutoksella tuottavaan kasvuun
Grand One X Google
Kaikki Grand One 2018 -finalistit