15.3.2018 | Markkinoinnin vaikuttavuus

Grandesti onnea kaikille Grand One -finalistitiimeille

Onnea Finavia, jonka rohkeus vei finaaliin kolmessa kategoriassa: paras somekampanja, paras digitaalinen sisältömarkkinointi ja paras integroitu kampanja. Onnea uutta luova Fazer, jonka Geisha kisaa parhaasta somepresenssistä, Sirkkaleipä parhaiten integroidusta kampanjasta ja Munkkibaari tuloksellisimmasta teosta. Onnea vastuullinen Valio paikasta maan parhaiden verkkokampanjoiden kärjessä. Onnea myyntiä kasvattavat Aurinkomatkat ja ALD Automotive, joiden konseptit arvioitiin Suomen tuloksellisimpien joukkoon. Onnea Plan International Suomi arvokkaasta työstä, jossa hallittiin kärkitasolla niin integrointi kuin tuloksellisuus. Ja onnea uudistuva Säästöpankkiliitto datalla johdetun markkinoinnin innovatiivisesta, kasvua tuottavasta hyödyntämisestä.

 

Finavia #LIFEINHEL
Paras somekampanja, Paras digitaalinen sisältömarkkinointi ja paras integroitu kampanja

Fazer Fazer Munkkibaari
Tuloksellisin kampanja

Fazer Leipomot Fazer Sirkkaleipä
Paras integroitu kampanja

Fazer Makeiset ”Suklaa ymmärtää”
Paras somepresenssi

Valio Valion joulupöytä yksinäiselle
Paras verkkokampanja

Aurinkomatkat Viime hetken myynnistä hallittuun kysynnän ohjaukseen
Tuloksellisin kampanja

ALD Automotive Pelkkää nollaa!!!
Tuloksellisin kampanja

Plan International Suomi 12-vuotiaan äitiysvaatemallisto
Paras integroitu kampanja, Tuloksellisin kampanja

Säästöpankkiryhmä Innovatiivisella kulttuurimuutoksella tuottavaan kasvuun
Grand One X Google

Kaikki Grand One 2018 -finalistit

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta