Kirjoittaja

Dagmar

[dagmar_large_image bigimage=”6640″ /]

Keskiviikon 21.9. seminaarissa klo 15-15.20 Telia Companyn Director of Strategy Risto Launis ja Dagmarin Director, Marketing Technology & Digital Antti Kallio kertovat käytännön kokemuksia markkinoinnin automaation käynnistämisestä.

Tule kuuntelemaan esityksiämme ja tapaamaan asiantuntijoitamme! Sisäänpääsy on maksuton. Rekisteröidy kävijäksi ennakkoon internetissä tai paikan päällä Messukeskuksen ovella.
Dagmar Stories:

9.00-9.20
Somemanagerin paljastukset
Community Manager Mette Åström

9.30-9.50
Tekijän työkalupakki: 3 käytännön tekniikkaa sisältömarkkinoinnin ideointiin
Content Strategist Ilari Viippola

10.00-10.20
YouTube-markkinoinnin salat
Digital Manager, SEM & Content Sami Koski

10.30-10.50
Data ja teknologiat paremman sisältökokemuksen moottorina
Strategist, Digital Solutions Sami Aittovaara

Dagmar Drive:

11.00-11.20
Markkinoinnin tehostaminen uusilla skenaariotyökaluilla
Senior Data Scientist Ilkka Keskiväli

11.30 -12.30
Skenaarioklinikka sparraa: Tule tutustumaan ja keskustelemaan asiantuntijamme kanssa, miten tehostat datan avulla markkinoinnin vaikuttavuutta

12.30-12.50
Tiedolla johdettu b-to-b -markkinointi
Strategist, Digital Solutions Sami Aittovaara

13.00-13.20
Markkinointiautomaation valinta ja käyttöönotto
Director of Digital Operations Petri Vatanen

13.30-13.50
Markkinoinnin tehostaminen uusilla skenaariotyökaluilla
Senior Data Scientist Ilkka Keskiväli

14.00-15.00
Skenaarioklinikka sparraa: Tule tutustumaan ja keskustelemaan asiantuntijamme kanssa, miten tehostat datan avulla markkinoinnin vaikuttavuutta