1.9.2016 | Markkinointiviestintä

Dagmar mukana Markkinoinnin viikolla Messukeskuksessa

Dagmar Stories ja Dagmar Drive valtaavat torstaina 22.9. Markkinoinnin viikon tietoiskulavan nro 40. Luvassa on muun muassa somemanagerin paljastuksia, skenaarioklinikka sekä vinkkejä markkinointiautomaation valintaan.

Keskiviikon 21.9. seminaarissa klo 15-15.20 Telia Companyn Director of Strategy Risto Launis ja Dagmarin Director, Marketing Technology & Digital Antti Kallio kertovat käytännön kokemuksia markkinoinnin automaation käynnistämisestä.

Tule kuuntelemaan esityksiämme ja tapaamaan asiantuntijoitamme! Sisäänpääsy on maksuton. Rekisteröidy kävijäksi ennakkoon internetissä tai paikan päällä Messukeskuksen ovella.
Dagmar Stories:

9.00-9.20
Somemanagerin paljastukset
Community Manager Mette Åström

9.30-9.50
Tekijän työkalupakki: 3 käytännön tekniikkaa sisältömarkkinoinnin ideointiin
Content Strategist Ilari Viippola

10.00-10.20
YouTube-markkinoinnin salat
Digital Manager, SEM & Content Sami Koski

10.30-10.50
Data ja teknologiat paremman sisältökokemuksen moottorina
Strategist, Digital Solutions Sami Aittovaara

Dagmar Drive:

11.00-11.20
Markkinoinnin tehostaminen uusilla skenaariotyökaluilla
Senior Data Scientist Ilkka Keskiväli

11.30 -12.30
Skenaarioklinikka sparraa: Tule tutustumaan ja keskustelemaan asiantuntijamme kanssa, miten tehostat datan avulla markkinoinnin vaikuttavuutta

12.30-12.50
Tiedolla johdettu b-to-b -markkinointi
Strategist, Digital Solutions Sami Aittovaara

13.00-13.20
Markkinointiautomaation valinta ja käyttöönotto
Director of Digital Operations Petri Vatanen

13.30-13.50
Markkinoinnin tehostaminen uusilla skenaariotyökaluilla
Senior Data Scientist Ilkka Keskiväli

14.00-15.00
Skenaarioklinikka sparraa: Tule tutustumaan ja keskustelemaan asiantuntijamme kanssa, miten tehostat datan avulla markkinoinnin vaikuttavuutta

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta