[dagmar_large_image bigimage=”6640″ /]
Keskiviikon 21.9. seminaarissa klo 15-15.20 Telia Companyn Director of Strategy Risto Launis ja Dagmarin Director, Marketing Technology & Digital Antti Kallio kertovat käytännön kokemuksia markkinoinnin automaation käynnistämisestä.
Tule kuuntelemaan esityksiämme ja tapaamaan asiantuntijoitamme! Sisäänpääsy on maksuton. Rekisteröidy kävijäksi ennakkoon internetissä tai paikan päällä Messukeskuksen ovella.
Dagmar Stories:
9.00-9.20
Somemanagerin paljastukset
Community Manager Mette Åström
9.30-9.50
Tekijän työkalupakki: 3 käytännön tekniikkaa sisältömarkkinoinnin ideointiin
Content Strategist Ilari Viippola
10.00-10.20
YouTube-markkinoinnin salat
Digital Manager, SEM & Content Sami Koski
10.30-10.50
Data ja teknologiat paremman sisältökokemuksen moottorina
Strategist, Digital Solutions Sami Aittovaara
11.00-11.20
Markkinoinnin tehostaminen uusilla skenaariotyökaluilla
Senior Data Scientist Ilkka Keskiväli
11.30 -12.30
Skenaarioklinikka sparraa: Tule tutustumaan ja keskustelemaan asiantuntijamme kanssa, miten tehostat datan avulla markkinoinnin vaikuttavuutta
12.30-12.50
Tiedolla johdettu b-to-b -markkinointi
Strategist, Digital Solutions Sami Aittovaara
13.00-13.20
Markkinointiautomaation valinta ja käyttöönotto
Director of Digital Operations Petri Vatanen
13.30-13.50
Markkinoinnin tehostaminen uusilla skenaariotyökaluilla
Senior Data Scientist Ilkka Keskiväli
14.00-15.00
Skenaarioklinikka sparraa: Tule tutustumaan ja keskustelemaan asiantuntijamme kanssa, miten tehostat datan avulla markkinoinnin vaikuttavuutta