29.10.2015 | Markkinointiviestintä

Dagmar perusti Dagmar Stories -yksikön

Dagmar Stories nostaa sisällöt tukemaan tiiviimmin tiedolla johtamista; Stories hyödyntää dataa inspiraation lähteenä ja vahvaa asiakasymmärrystä sisältösuunnittelun kivijalkana. Yksikkö pureutuu ostokäyttäytymiseen, kuluttajien motiiveihin sekä trendeihin ja luo niistä raameja asiakaslähtöisille sisällöille. Stories rakentaa nimensä mukaisesti puhuttelevia tarinoita ja tuo yhteen Dagmarin sosiaalisen median, sisällöntuotannon ja verkkopalvelukehityksen osaajat. Sisältömarkkinoinnin parissa tulee työskentelemään noin 20 ammattilaista.

–  Loimme hieman kurittoman tiimin, jossa luova ja journalistinen sisältöosaaminen kohtaa analyyttisen ajattelun. Tuotamme asiakkaillemme liiketoimintaa kasvattavia sisältöstrategioita ja -konsepteja, joilla he tavoittavat kohderyhmänsä oivaltavasti ja aidosti, kertoo sisältöliiketoimintayksikön vetäjä Teija Jokinen.

Tekijäjoukossa vaikuttavat muun muassa sisältöstrategi ja luova suunnittelija Viivi Lehtonen, verkkopalvelukehityksestä vastaava Eveliina Westwood sekä Nelonen Medialta Dagmariin siirtynyt sisältöstrategi Ilari Viippola. Journalistista ja luovaa osaamista vahvistamaan liittyy myös toimittaja Hertta Päivärinta. Tiimissä työskentelee sisältö- ja konseptisuunnittelijoita, luovia suunnittelijoita, tuotannon ammattilaisia, web developereita, sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin asiantuntijoita, community managereita, graafikko sekä digitaalisiin kanaviin erikoistuneita analyytikoita. Yksikkö toimii tiiviissä yhteistyössä Dagmarin tutkimusyksikön kanssa.

–  Uudenlainen kuluttaja ja kiristyvä kilpailutilanne vaativat brändeiltä entistä laajempaa ajattelua markkinointiviestinnässä. Kaikkia kiinnostaa sisältömarkkinointi, mutta sen tuloksellisuuteen tarvitaan todella vankkaa asiakasymmärrystä. Dagmar Stories on vastaus tähän, toteaa yksikön liiketoiminnan kehityksestä, myynnistä ja startup-yhteistyöstä vastaava strategi Satu Mäki.

Dagmar Stories kehittyy myös tuotantokumppanien kanssa

Storiesin sisältösuunnittelun helmet toteutetaan uskottujen luottokumppanien kanssa, uusimpana videosisältöihin erikoistunut KLOK Creative Agency. KLOKin tuottaja Tiina Leinonen vahvistaa Stories-tiimiä marraskuusta lähtien.

Storiesin käsipuolessa kulkevat spottipuolella myös mm. SEK Point, Silent Paprika Films ja Uber Helsinki. Dagmarin luottovalokuvaajina ovat tulleet tutuiksi Juliana HarkkiKarin LindroosJunnu Lusa ja Antti Ahtiluoto. Visuaalisessa suunnittelussa Stories luottaa usein Double Happinessin AD-velhoihin.

–  Uskomme, että yhdessä onnistumme paremmin. Haluamme tehdä hyvät luottokumppanimme ja freelancerimme näkyviksi tuotannoissamme, kertoo kumppaniverkostosta vastaava Viivi Lehtonen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous täältä!

Lisätietoja:
Teija Jokinen, Director, Dagmar Stories
teija.jokinen@dagmar.fi, 040 832 7727
Tuula Kallio, CEO, Dagmar
tuula.kallio@dagmar.fi, 040 530 1900
Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta