24.8.2017 | Markkinointiviestintä

Mitkä ovat markkinoinnin uudet lainalaisuudet?

Miten tekoäly on pärjännyt markkinoinnissa? Miten hyödyntää trendejä ja videoita tuottavasti? Missä mennään vaikuttajamarkkinoinnissa? Tule kuulemaan asiantuntijoitamme Markkinoinnin viikolla 5.–6.9. Messukeskuksessa.

Mitkä ovat markkinoinnin uudet lainalaisuudet?

Tiistaina 5.9.2017 klo 13.30–13.50 Suomi nousuun -lavalla: Krista Elopuro kiteyttää kokonaisnäkemyksen uuden ajan markkinoinnista oman laajan kokemuksensa sekä markkinointivaikuttajien kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta. Tule kuulemaan kiinnostavia linjauksia.

Tekoäly, trendit, videot ja vaikuttajat

Keskiviikkona 6.9.2017 Dagmarin tietoiskulavalla: Dagmar Driven ja Dagmar Storiesien asiantuntijat tiivistävät ajatuksiaan ja kokemuksiaan syksyn kysytyimmistä teemoista:

klo 9.00–9.20 (uusinta 10.30–10.50)
Vaikuta videolla – 4 syytä miksi viimeistään nyt pitää tehdä liikkuvaa kuvaa, Ilari Viippola ja Mikko Silvennoinen

klo 9.30–9.50 (uusinta 11.00–11.20)
Vaikuttajamarkkinoinnin tila Suomessa, Vernariikka Vasala

klo 10.00–10.20 (uusinta 11.30–11.50)
Trendityöskentely markkinoinnin suunnittelun taustalla, Kirsi Laakso

klo 12.30–12.50 (uusinta 13.30-13.50)
Esimerkkejä tekoälyn hyödyntämisestä markkinoinnissa, Mikko Koski

klo 13.00–13.20 (uusinta 14.00-14.20)
Case: Asiakaspolun rakentaminen vaihe vaiheelta, Sami Aittovaara

 

Markkinoinnin viikko Messukeskuksessa 5.–6.9.2017

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta