23.8.2018 | Markkinointiviestintä

Nähdään Markkinoinnin viikolla Messukeskuksessa 4.–5.9.

Dagmar on jälleen mukana Markkinoinnin viikolla. Omalla Dagmar-lavallamme voit kuulla viisi tiivistä tietoiskua ajankohtaisista aiheista, some- ja vaikuttajamarkkinoinnista aina tulevaisuuden kyvykkyyksien hallintaan. Suomi nousuun -päälavalla moderoimme keskustelua markkinoinnin työnjaosta ja näytämme tekoälyn tien asiakaspoluille.

Suomi nousuun -lava

5.9. klo 9:30–10:20 MTL Keynote: Markkinoinnin tykein työnjako. Inhouse vs. ulkoistus.
Aamun huippupaneelissa Finnairin Johanna Jäkälä, Keskon Outi Nylund, Milttonin Fredrik Heinonen, Valven Sara Nikander ja Veikkauksen Suvituuli Tuukkanen. Moderaattorina Dagmarin Tuula Kallio.

5.9. klo 13:30- 14:00   5 menestyksen pilaria AI-johtoiseen asiakaskokemukseen
Heini Nuutinen ja Sami Aittovaara Dagmarista kertovat, mitä tulisi huomioida kun lähdetään johtamaan asiakaskokemusta koneoppimisen avulla.

Dagmarin tietoiskulava

4. ja 5.9. Kaikki tietoiskut vedetään molempina päivinä kahdesti.

Dagmarilaiset tiedon aallonharjalla: tulevaisuuden kyvykkyydet mahdollisia jo tänään
Mari Svahn, HR Director, Eveliina Virtapelto, Digital Manager  ja Ville Fredrikson, Digital Strategist, Dagmar

5 askelta tulokselliseen vaikuttajamarkkinointiin
Salla Erkkilä, Influencer Marketing Strategist, Dagmar

Jos olet somessa, tee ainakin nämä 5 asiaa oikein
Emilia Pikkuaho, Content Planner ja Joel Pircklen, Content Planner, Dagmar

AI:n rooli asiakaskokemuksen parantamisessa
Heini Nuutinen, Digital Strategist ja Sami Aittovaara, Director of Content Experience, Dagmar

Sivustouudistuksen sudenkuopat SEO:n näkökulmasta
Henri Kangassalo, Owned Media Consultant, Dagmar

 

Lue lisää ja valitse sinulle parhaiten sopiva aika ohjelmastamme.

Markkinoinnin viikon koko ohjelma

Tervetuloa!

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta