6.6.2017 | Markkinointiviestintä

Publicis Media ja Dagmar laajentavat yhteistyötään

Uusi kumppanuussopimus on laajentanut yhteistyön kattamaan 1.6.2017 alkaen myös Zenith-mediatoimistoketjun ja sen asiakkaat. Uudistuksen myötä sekä Starcomin että Zenithin asiakkaita palvellaan jatkossa Dagmarissa, Suomen suurimmassa media- ja markkinointitoimistossa, jossa työskentelee 140 asiantuntijaa.

 

Publicis Media on maailman toiseksi suurin mediatoimistoryhmittymä. Se pitää ykkössijaa Amerikassa, kakkossijaa Euroopassa sekä Lähi-idässä ja on kolmanneksi suurin Aasiassa. Publicis Media toimii yli sadassa maassa ja sillä on maailmanlaajuisesti yli 17 500 asiantuntijaa.

Zenith-ketju, ”the ROI agency”, on erityisen tunnettu ROI-ajattelustaan. Sen suurimpia asiakkaita Pohjoismaissa ovat esimerkiksi Reckitt Benckiser, SCA, Electrolux, Nomad Foods, Omega Pharma ja Sanofi.

Starcom ja Zenith -mediatoimistoketjujen lisäksi Publicis Medialla on erittäin vahva asema tulospohjaisessa markkinoinnissa: Performics on johtava globaali toimisto esimerkiksi hakusanamarkkinoinnissa ja -optimoinnissa sekä tulospohjaisessa sosiaalisen median kanavien hyödyntämisessä.

”Publicis Median vahva keskittyminen markkinointiteknologiaan ja huippuosaamiseen konkretisoituu tarkoin valituissa ja yhä tiiviimmissä partneruuksissa. Ne pohjautuvat luottamukseen, huippuosaamiseen ja tiedonjakoon – arvoihin, jotka ovat yhteisiä Publicis Medialle ja Dagmarille. Nyt asiakkaamme voivat hyödyntää Dagmarin vahvaa osaamista markkinoinnin eri alueilta. Kehitämme yhdessä teknologia- ja mediaosaamisesta sekä asiakaslähtöisyydestä tunnetun Dagmarin kanssa uusia työskentelymalleja sekä prosesseja tiedon jakamiseen”, kertoo Leif Fredsted, Publicis Media Chairman, Nordic.

”Zenithin tapa ratkaista asiakkaiden liiketoiminnan haasteita vahvalla ROI+ -markkinointiajattelulla resonoi täydellisesti Dagmarin ajattelun kanssa. Investoimme samalla tavoin analytiikkaan, tulospohjaiseen markkinointiin sekä markkinoinnin automaatioon. Meillä on Dagmarin kanssa myös monia yhteisiä intohimoja, kuten tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa. On hienoa päästä jakamaan tästäkin aiheesta näkemyksiä ja kehittämään yhdessä tulevaisuuden ratkaisuja”, toteaa Stine Halberg, CEO Zenith Nordics.

”Olemme tehneet Starcomin kanssa todella hyvää yhteistyötä vuodesta 2001, joten odotamme nyt suurella innolla työskentelyä kaikkien Zenith-asiakkaiden kanssa. Laajenevan yhteistyön ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme yhä parempaa kansainvälistä osaamista kahden huippuketjun kautta. Asiakkaamme saavat tuekseen muun muassa uusia työkaluja, lisää kansainvälisiä benchmarkeja ja tietokantoja sekä paikallista osaamista ”, iloitsee Dagmarin toimitusjohtaja Tuula Kallio.

 

Lisätietoja Zenith-ketjusta:
https://www.zenithmedia.com/
Leif Fredsted, leif.fredsted@publicismedia.com, puh. +47 916 91820
Stine Halberg, stine.halberg@publicismedia.com, puh. +45 216 32119

Lisätietoja Dagmarista:
https://www.dagmar.fi/
Tuula Kallio, tuula.kallio@dagmar.fi, puh. +358 40 530 1900

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta