14.01.2021

Insight Manager

Haluatko olla mukana kehittämässä tulevaisuuden asiakasymmärrystä? Etsimme joukkoomme tutkijaa vastaamaan asiakasprojekteista ja osallistumaan palveluidemme kehitystyöhön.

Mitä me tarjoamme sinulle?

Dagmar tarjoaa näköalapaikan markkinointimaailmaan. Tiedolla johtamisen yksikkömme Dagmar Drive katsoo numeroiden taakse ja luo kasvun mahdollisuuksia. Asiakkaidemme luotettuna kumppanina rakennamme heille kasvumahdollisuuksia asiakasymmärryksen avulla.

Upeiden asiakkaiden ja työkavereiden lisäksi saat mielenkiintoisen työn, jossa voit vaikuttaa, hyvät edut sekä mahdollisuuden laajentaa osaamistasi osana Suomen johtavaa markkinointitoimistoa.

Työn kuvaus ja osaamisprofiili

Toimit tutkimustiimissä asiantuntijana ja luot tietoa liiketoiminta- ja markkinointipäätösten tueksi. Työsi painottuu markkinatutkimukseen, mutta teet tiivistä yhteistyötä myös muiden Dagmarin osaamisryhmien kanssa.

Kartoitat tiedontarpeita ja toteutat projekteja asiakkaille. Osallistut Suomen merkittävimpien yritysten markkinoinnin ja tiedolla johtamisen kehittämiseen. Vaikutat osaltasi siihen, kuinka tuloksia hyödynnetään käytännössä.

Odotamme, että olet menestyksellisesti toteuttanut tutkimusprojekteja hyödyntäen kvantitatiivisia menetelmiä. Toivomme, että sinulla olisi kokemusta useista seuraavista alueista: kuluttajaymmärrys ja segmentoinnit, markkinoinnin tehokkuuden tutkiminen, mainonnan tutkimukset, brändin kehittäminen, tuote- ja palvelukehitys, hinnoittelu, etnografiset ja muut kvalitatiiviset menetelmät. Vastaat itsenäisesti asiakkuuksista ja olet esiintymistaitoinen.

Käytät sujuvasti Exceliä, PowerPointia ja Wordia ja innostut myös uusista raportoinnin ja visualisoinnin tavoista. SPSS:n ja muiden tilastollisten analyysiohjelmistojen tuntemus on plussaa, mutta ei vaatimus.

Koulutusvaatimuksena on soveltuva ammattikorkeakoulu- tai korkeakoulututkinto. Englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito on oltava sujuvaa.

Edellytämme vähintään kolmen vuoden kokemusta markkinatutkimusten tekemisestä. Lisäksi tärkeää on soveltuvuus työhön ja osaksi tiimiämme. Lähtökohtaisesti mielessämme on henkilö, jolla on hyvä kokemus markkinatutkimusten parista, esimerkiksi markkinointi- tai tutkimustoimistosta tai asiakkaan puolelta tiiviisti toteutukseen osallistuen. 

Millaista henkilöä haemme?

Uskomme sinun sopivan tiimiimme erityisen hyvin, jos tunnistat itsesi seuraavista kuvauksista.

Olet luova ja analyyttinen. Muodostat nopeasti perustellun näkemyksen tilanteista, mutta et rajoita ajatteluasi liikaa. Osaat soveltaa ja nautit ideoinnista. Katsot isoa kuvaa, mutta muistat olla herkkä myös sille, miten ihmiset arjessa tuntevat ja ajattelevat. Osaat kiteyttää datamassasta oleellisen.

Viihdyt asiakkaiden parissa. Pystyt jäsentämään nopeasti hyvin erilaisten asiakkaiden esittämiä haasteita, keskustelemaan ja tarjoamaan asiakkaalle ratkaisun. Selviät myös yllättävistä eteen tulevista ongelmista. Tuot näkemyksesi rohkeasti esiin ja osaat perustella ne selkeästi ja uskottavasti sekä suomen että englannin kielellä.

Olet valmis laittamaan kädet saveen. Osallistut mielelläsi kaikkiin projektin vaiheisiin ideoinnista toteutukseen, tulosten esittelystä niiden käytäntöön viemiseen. Teet yhteistyötä tiimin kanssa, mutta vastaat tutkijana projektiesi eri vaiheiden onnistumisesta.

Olet hyvä projektinhallinnassa. Pidät langat käsissäsi, ennakoit ja otat muiden aikataulut huomioon. Pysyt rauhallisena kiireessä ja joustat tarvittaessa. Haluat olla osa yritystä, jossa sinulle annetaan vastuuta myös oman työsi organisoinnin suhteen.

Ymmärrät, että parhaat asiakassuhteemme rakentuvat aina laadukkaille projekteille, tinkimättömälle asiantuntemukselle ja asiakkaidemme luotettuna kumppanina toimimiselle.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi täyttämällä hakemuslomake 27.1.2021 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antavat Kirsi Laakso p. 050 346 3481 ja Ville Rekula p. 043 820 0750.

Dagmar on toiminut jo vuodesta 1973. Tänä päivänä olemme Suomen suurin markkinointitoimisto. Menestyksemme perustuu osaamisen jatkuvaan, systemaattiseen kehittämiseen yhdessä asiakkaidemme kanssa. Seuraamme alan muutossuuntia globaalisti ja ennakoimme tulevaa valmistautumalla hyvissä ajoin myös huomisen palveluihin.