Kirjoittaja

Dagmar

 

Tuloksissa näkyy suomalaisten siirtyminen blogitekstien lukemisesta kohti videoiden katselua sekä erityisesti Instagramin käytön lisääntyminen. Kahdessa vuodessa on tapahtunut myös selkeä muutos vaikuttajien roolissa osana kuluttajien ostopäätöksiä. Tämä näkyy erityisen suuresti myös eri kanavien välillä.

Samaan aikaan luottamus perinteisiin mainonnan muotoihin on laskussa. Miten ja missä kanavissa tehdään tehokkainta vaikuttajamarkkinointia ja miten markkinointipäättäjien tulisi reagoida tähän muutokseen?

Tutkimuksen tuloksia sekä vinkkejä parempaan vaikuttajamarkkinointiin voi  kuulla tuoreeltaan PING Festivalilla 8.5.2018, kun päälavalle nousee Dagmarin sisältöjohtaja Ilari Viippola yhdessä PING Helsingin Inna-Pirjetta Lahden kanssa. Dagmarin kumppaneilla on mahdollisuus lunastaa lippuja tähän Pohjois-Euroopan suurimpaan vaikuttajamarkkinoinnin tapahtumaan etuhintaan täältä.

Nähdään Clarion Hotelin värikkäissä tunnelmissa!