4.10.2018 | Sisältömarkkinointi

Vaikuttajamarkkinointi – Sopimusten 5+1 sudenkuoppaa

Vaikuttajamarkkinointi valtaa osuuksia brändien markkinointibudjeteista ja samalla myös mainostajien odotukset vaikuttajayhteistyön tuloksellisuuteen kasvavat. Vaikuttajasopimus turvaa selustaa ja varmistaa, että yhteistyöllä päästään haluttuihin tavoitteisiin. Dagmarissa vaikuttajamarkkinoinnin strategina toimiva Salla Erkkilä vinkkaa MarkkinointiKollektiivin blogissa, miten välttää sudenkuoppia vaikuttajasopimuksia tehdessä.

 Dagmarissa vaikuttajamarkkinoinnin strategina toimiva Salla Erkkilä vinkkaa MarkkinointiKollektiivin blogissa, miten välttää sudenkuoppia vaikuttajasopimuksia tehdessä.

 

Lue lisää >>

Salla Erkkilä

Salla Erkkilä

Strategi, jolla on vankka kokemus vaikuttajamarkkinoinnista. Konseptoi ja kehittää vaikuttajamarkkinointia tavoitteenaan tehdä vaikuttajamarkkinoinnista strateginen ja tuloksellinen osa brändien markkinointiviestintää. Vapaalla nostelee raskaita painoja ja syö hyvin.

Lisää aiheesta