Ensimmäinen askel otettiin keväällä. Silloin Twitter mahdollisti sen, että yksityisviestejä pystyy lähettämään myös sellaisille yrityksille tai henkilöille, jotka eivät seuraa viestin lähettäjää Twitterissä. Tämän toiminnon mahdollistamiseksi kannattaa kuitenkin tarkastaa Twitter-tilin yksityisyys- ja turvallisuusasetukset, mistä ominaisuuden saa aktivoitua.
Nyt elokuussa julkistettu uusin muutos helpottaa yksityisviestien lähettämistä ja hyödyntämistä entisestään, sillä Twitterin tuttu 140 merkin raja poistui yksityisviestien puolelta kokonaan. Jos kommunikointi on siis aiemmin ollut haastavaa merkkirajoituksen puitteissa, kannattaa yksityisviestejä alkaa nyt hyödyntää laajemmin esimerkiksi asiakaspalvelutarkoituksissa.
Tarvitsetko apua yrityksesi Twitter-tilin maksimaalisessa hyödyntämisessä tai Twitter-mainonnan aloittamisessa? Ota yhteyttä: matias.kontio@dagmar.fi
Lähde: Twitter Blog