[dagmar_large_image bigimage=”7293″ /]
Sosiaalisen median sisällön suunnittelu on jatkuva prosessi, jossa opitaan epäonnistumisten ja onnistumisten kautta ymmärtämään oikeat hetket ja sisällöt, jotka kiinnostavat kohderyhmää.
Kevään aikana olemme onnistuneet luomaan do’s and don’ts -listan Upciderille toimivimpien sisältöjen osalta. Tässä muutama vinkki, joita Upciderin kanssa olemme oppineet.
Do’s
Ajankohtaiset ja humoristiset sisällöt
Tuotteella leikittely
Rennolla otteella tuotettu sisältö
Liikkuva kuva (https://www.facebook.com/upcider)
Don’ts
Tuotekeskeisyys ilman relevanttiutta
Horisontaaliset tai neliön muotoiset kuvat. Vertikaalisella kuvalla saadaan täytettyä suurempi osa kuluttajan näytöstä, jolloin kuva pysäyttää paremmin.