Kirjoittaja

Mikko Salonurmi

[dagmar_large_image bigimage=”7293″ /]

Sosiaalisen median sisällön suunnittelu on jatkuva prosessi, jossa opitaan epäonnistumisten ja onnistumisten kautta ymmärtämään oikeat hetket ja sisällöt, jotka kiinnostavat kohderyhmää.

Kevään aikana olemme onnistuneet luomaan do’s and don’ts -listan Upciderille toimivimpien sisältöjen osalta. Tässä muutama vinkki, joita Upciderin kanssa olemme oppineet.

Do’s

Ajankohtaiset ja humoristiset sisällöt

Tuotteella leikittely

Rennolla otteella tuotettu sisältö

Liikkuva kuva (https://www.facebook.com/upcider)

Don’ts

Tuotekeskeisyys ilman relevanttiutta

Horisontaaliset tai neliön muotoiset kuvat. Vertikaalisella kuvalla saadaan täytettyä suurempi osa kuluttajan näytöstä, jolloin kuva pysäyttää paremmin.