26.5.2011 | Uutisarkisto

Cannes Young Media Lions Finland 2011 kaksoisvoitto Dagmariin

Tuomariston kuvaus vuoden 2011 voittoon johtaneesta työstä: ”Voittajatyössä tartuttiin oivallisesti elämäntilanteeseen perustuvaankohderyhmäsegmentointiin, jossa ystävätoiminnasta nousee perusteltualisäarvoa kaikille osapuolille. Kattava kansallisen tason mediaratkaisu,joka jalkautuu tai on tarvittaessa rajattavissa niin suuriinkaupunkeihin kuin pienillekin paikkakunnille. Positiivinen jatoteutettavissa oleva työ oli täydellisesti tiiminsä sisäistämä – niinhyvin, että into ja ilo välittyivät selkeänä sitoutumisena kokotuomaristolle.”

Hopealle yltänyttä työtä tuomaristo kuvasi seuraavasti: ”Rohkeasti rajattu kampanjastrategia, jonka mediavalinnassa tähdättiintiukasti tavoitteeseen ja luotettiin kapeaan, mutta täysin mitattavissaolevaan mediaratkaisuun poiketen edukseen kaikista muista töistä.Erittäin kustannustehokas ja perusteltu ratkaisu, jossa myös tilaamuiden suunnittelukumppaneiden luovuudelle.”

Kilpailutyöt ovat kokonaisuudessaan nähtävissä Kärkimedian sivulla: http://www.karkimedia.fi/ylf/younglionsmedia/voittajat/

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta