Uutta tietoa ja taitoa mediamyynnin tueksiPeruskoulutuksessa käydään läpi mediakentän ja mediasuunnittelun perusteet. Koulutuspäivä antaa kattavan kokonaiskuvan siitä, mihin eri medioiden vahvuudet sijoittuvat kilpailukentässä. Case-esimerkit innostavat kehittämään omia luovia mediaratkaisuja. Peruskoulutus antaa vankan tietopohjan mediamyynnin tueksi etenkin niille, jotka ovat juuri aloittaneet media-alalla tai siirtyneet alalla uuteen tehtävään.
Jatkokoulutus haastaa miettimään mediakenttää uusista näkökulmista ottaen huomioon kohderyhmän, asiakastarpeet ja strategiset tavoitteet. Päivän aikana käydään läpi kuluttajakäyttäytymiseen ja median käyttöön liittyviä trendejä ja muutosta, pureudutaan digitaalisen markkinointiviestinnän ja B2B-mainonnan saloihin sekä tutustutaan mediasuunnittelun prosessiin esimerkein ja case-tehtävin höystettynä. Jokainen pääse itse testaamaan oppimaansa ja kehittämään luovia ratkaisuja ryhmässä!
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin saat lisätietoja ohjelmasta ja hinnasta:nina.almi (at) dagmar.fi