23.3.2012 | Uutisarkisto

Dagmar valittiin vuoden digiyritykseksi

Digimaailman parhaita tekoja palkitseva Grand One -kisa myönsi Dagmarille Vuoden yritys 2012 -tunnustuksen. Myös Dagmarin asiakkaat menestyivät kisassa hienosti: Finnair palkittiin tuloksellisimmasta verkkokampanjasta ja Valio sai kunniamaininnan Kotiruoka Livelle -tehdystä parhaasta verkkomainoksesta.

Tuomaristo perusteli Vuoden yritys 2012 valintaa seuraavasti:

”Digitoimistot herätys! Vanhat tunnetut nimet ovat onnistuneet pitämään kiinni roolistaan asiakkaan luottotoimistona. Ne osaavat valita parhaat yhteistyökumppanit ja johtaa projektit maaliin.

Voittaja pystyi osoittamaan, mikä vaikutus on sopivalla yhdistelmällä luovuutta ja euroja. Tuomariston mielestä Facebook-tykkäysten tai kampanjasivuston kävijämäärien kertominen ei riitä. Pienempikin case vakuuttaa, kun kertoo suoraan mitä asiakkaan viivan alle jää.”

Dagmar Digitalin Jarkko Vepsäläisen mukaan menestyksen takana on palava into kulkea kehityksen kärjessä alati muuttuvassa markkinointimaailmassa.

– Etsimme jatkuvasti uusia toimintamalleja ja panostamme digitaalisen osaamisen ja markkinoinnin kehittämisen liiketoimintaan.

Hän pitää valintaa yhteisenä tunnustuksena tuloksellisesta työstä myös Dagmarin asiakkaille ja kumppaneille. Vepsäläinen kiittää erityisesti rohkeasti uusia ratkaisuja kokeilevia markkinoijia:

– On mahtavaa saada tehdä töitä asiakkaille, jotka haluavat olla eturintamassa kehittämässä digitaalista markkinointia ja tehdä sitä tavoitteellisesti ja tuloksellisesti.

Grand One 2012 -voittajatyöt

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta