14.11.2013 | Uutisarkisto

Dagmarin digitaalisen median tutkimus tehdään kuukausittain. Mitä se voi antaa markkinoijalle?

Oikein hyödynnettynä se antaa tuoreen kuvan digitaalisesta mediapäivästä ja sen tuomista mahdollisuuksista asiakkaan oman liiketoiminnan kannalta. Käytännöt ovat nyt niin nopeassa muutoksessa, että ajankohtainen tieto on tarpeen.

Tutkimus antaa koko ajan tietoa perusasioista eli laitteiden, mediakanavien ja eri sosiaalisen median palveluiden käytöstä.

Vaihtuvien teemojen avulla se auttaa syventämään ymmärrystä: tällä hetkellä tutkimme kuvaa, kuvallisuutta ja jakamisen käytäntöjä, 
tammikuussa otamme uuden näkökulman verkkokauppaan.
Tutkimuksen suurin etu on sen ketteryydessä: perusasiat ja vaihtuvat teemat nivoutuvat nopeasti markkinoijan omiin tiedontarpeisiin ja juuri tälle räätälöityihin kysymyksiin. Ymmärrys syntyy kokonaisuudesta.
Mukaan tulevia markkinoijia yhdistää halu saada jatkuvasti uusia oivalluksia ja mahdollisuuksia toimintansa kehittämiseen.
Sakari Palmu

Sakari Palmu

Sakari luotsaa Dagmarin Drive-yksikössä insight-pohjaisten datapalveluiden kehitystä ja auttaa asiakasymmärrykseen liittyvissä haasteissa. Häntä kiinnostaa erityisesti ihmisymmärryksen ja teknologian suhde päätöksenteossa. Juuri nyt mielessä on myös pyöräily ja kesän purjehdukset.

Lisää aiheesta