Sakari Palmu

Sakari luotsaa Dagmarin Drive-yksikössä insight-pohjaisten datapalveluiden kehitystä ja auttaa asiakasymmärrykseen liittyvissä haasteissa. Häntä kiinnostaa erityisesti ihmisymmärryksen ja teknologian suhde päätöksenteossa. Juuri nyt mielessä on myös pyöräily ja kesän purjehdukset.

Tutkimus antaa koko ajan tietoa perusasioista eli laitteiden, mediakanavien ja eri sosiaalisen median palveluiden käytöstä.

Vaihtuvien teemojen avulla se auttaa syventämään ymmärrystä: tällä hetkellä tutkimme kuvaa, kuvallisuutta ja jakamisen käytäntöjä, 
tammikuussa otamme uuden näkökulman verkkokauppaan.
Tutkimuksen suurin etu on sen ketteryydessä: perusasiat ja vaihtuvat teemat nivoutuvat nopeasti markkinoijan omiin tiedontarpeisiin ja juuri tälle räätälöityihin kysymyksiin. Ymmärrys syntyy kokonaisuudesta.
Mukaan tulevia markkinoijia yhdistää halu saada jatkuvasti uusia oivalluksia ja mahdollisuuksia toimintansa kehittämiseen.