18.5.2012 | Uutisarkisto

Dagmarin kesätarjous: Sosiaalisen median seurantapalvelu suvihintaan

Tiedätkö mitä kuluttajat puhuvat yrityksestäsi ja brändeistäsi verkossa juuri nyt? Haluaisitko seurata kilpailijoittesi Facebook-toimenpiteitä tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti? Oletko tekemässä ison kesäkampanjan – haluaisitko tietää, herättääkö kampanjasi keskustelua sosiaalisessa mediassa?

Nyt on hyvä tilaisuus kokeilla sosiaalisen median systemaattista seurantaa, sillä Dagmar yhteistyökumppaninsa Whitevectorin kanssa tarjoaa tarkoitukseen edullisen kesäkampanjan. Voit kokeilla edistyksellistä ja monipuolista seurantapalvelua tavallista edullisemmin neljän kuukauden ajan – avaimet käteen -periaatteella – ja ilman sitoutumispakkoa.

Seurannan aloittaminen on helppoa, sillä Dagmar auttaa tarvittaessa määrittelemään seurattavat aihepiirit, minkä jälkeen Whitevector käynnistää palvelun hyvin nopeasti, jopa 1-2 työpäivän kuluessa. Täyden palvelun seuranta on yrityksesi käytössä neljän kuukauden ajan ilman, että sinun tarvitsee itse tehdä mitään.

Palvelu tuo hälytyksen sähköpostiisi, kun sinua kiinnostavia keskusteluja ilmaantuu tai keskustelumäärät kasvavat poikkeuksellisen suuriksi. Saat ensimmäisen kolmen kuukauden keskusteluista kattavan yhteenvetoraportin kirjallisesti sekä Dagmarin analyysin ja johtopäätökset seurannasta henkilökohtaisesti esitettynä.

Tarjous sisältää myös Facebook-sivujen seurannan veloituksetta neljän kuukauden ajan. Whitevectorin FB Pages -seuranta on suunniteltu tehostamaan Facebookin hyödyntämistä ja täydentämään Facebookin omaa raportointia. Saat kätevästi seurantaan olennaisia FB-sivuja, kuten kilpailijoiden ja muiden intressiryhmien fanisivuja. Tunnistamalla vaikuttavimmat FB-profiilit saat kerättyä kontaktilistaa, kenelle kannattaa viraalivaikutuksen maksimoimiseksi viestiä jo ennen kampanjan alkua. Näet helposti, miten omat ja kilpailijoiden fanikannat ovat kehittyneet ja pystyt tekemään johtopäätöksiä siitä, mikä toimii ja mikä ei. Oikeat toimenpiteet tuovat fanien lisäksi myös positiivista kommentointia sivullesi. Avainsana-analyysi antaa kvalitatiivista tietoa summattuna miltä tahansa seuraamaltasi sivulta.

Nyt rohkeasti kokeilemaan! Tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan 21.6.2012 saakka ja kokeilujakson tulee alkaa elokuun 2012 loppuun mennessä.

Kysy lisää tarjouksesta omalta yhteyshenkilöltäsi Dagmarissa. Lisätietoja antaa myös tutkimuspäällikkö Ritva Lindén ritva.linden(at)dagmar.fi

Yhteistyökumppanimme Whitevector on edelläkävijä sosiaalisen median mittaamisessa ja analysoinnissa. Yrityksen päätuote on internetpohjainen Chat Reports -palvelu, jonka monipuoliset raportoinnit mahdollistavat eri aiheiden tehokkaan tutkimisen.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta