17.3.2011 | Uutisarkisto

Dagmarin Mari Riipinen jäseneksi Ulkomainosliiton subkomiteaan

Suomen Ulkomainosliitto on perustanut asiantuntijaryhmän kehittämään ulkomainonnan asemaa ja sen tutkimusta Suomessa. Subkomitean puheenjohtajaksi on kutsuttu tutkimusyritys Qualitems Oy:n toimitusjohtaja Tina Wessman ja jäseniksi Dagmarin Planning Director Mari Riipinen (kuvassa), Happi Mindsharen Planning Director Kaisa Barkman ja Toinen Helsingin tuottaja Katja Svennevig-Tervo.

Subkomitean nimellä toimiva ryhmä valvoo ja kehittää ulkomainonnan tutkimusta sekä ottaa tarvittaessa kantaa ohjeiden ja sääntöjen tulkintoihin.

Ryhmä on koottu henkilöistä, joilla on ulkomainonnan vahvaa asiantuntemusta sekä aito kiinnostus kehittää ulkomainonnan tutkimusta.

Subkomitea kokoontuu säännöllisesti keskustelemaan ulkomainonnan haasteista ja tarpeista sekä Outdoor Impact -tutkimuskokonaisuuden kehittämisestä. Tarvittaessa ryhmä antaa myös objektiivisen kannanoton mahdollisissa tulkinnanvaraisissa tilanteissa.

Subkomitea on täysin riippumaton asiantuntijataho, jonka kannanottoihin Outdoor Finland tai sen jäsenyritykset eivät voi vaikuttaa.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta