Koulutus järjestetään 15–20 hengen pienryhmissä seitsemän aamupäivän sarjana. Jokainen aamu keskittyy syväluotaamaan tiettyä digitaalisen markkinoinnin osa-aluetta lukuisin case-esimerkein avattuna.Teemoina käsitellään juuri nyt puhuttavia aiheita, kuten sosiaalinen media, tulospohjainen mainonta, löydettävyys hakukoneissa ja webanalytiikka. Digitaalisen maailman nopeaan muutosvauhtiin koulutus evästää ottamalla etukenossa kantaa myös huomisen digimarkkinoinnin ilmiöihin.
Uusia ideoita, käytännön työkaluja
Soinisen mukaan tärkein kivijalka digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntämiseen on kattava ymmärrys milloin, miksi, mitkä ja miten digikeinot taipuvat vastaamaan yrityksen tavoitteisiin.
– Hyvät perustiedot ja terminologian hallinta tehostavat arjen prosesseja ja auttavat haastamaan myös kumppanit hyödyntämään uusia mahdollisuuksia tuloksekkaasti.
Ideoiden lisäksi koulutuksesta saa mukaan mittavan, työkalumaisen koulutusmateriaalin.
Positiivista palautetta
Osallistuneille tehdyn palautekyselyn perusteella koulutusta pidettiin antoisana. Kolme neljästä vastaajasta koki koulutuksen hyödylliseksi tai erittäin hyödylliseksi ammatillisen kehittymisensä kannalta. Ja mikä tärkeintä, koulutusta oltiin valmiita suosittelemaan digimarkkinointioppia kaipaavalle kollegalle.
Koulutusohjelma sai kevään oppilailta parhaan arvosanan kouluttajien korkean ammattitaidon lisäksi konkreettisesta ja käytännönläheisestä otteesta.
Seuraa ilmoittautumisohjeita
Digiauktorisointikoulutuksen seuraava vuosikurssi pyörähtää käyntiin syyskuun lopussa – seuraa ilmoittautumisohjeita heti lomien jälkeen ja varaa paikkasi ajoissa.
– Luvassa on entistäkin hiotumpi oppimäärä digitaalisen markkinoinnin ammattitaitoa, vain Dagmarin asiakkaille ja yhteistyökumppaneille paketoituna!