4.4.2013 | Uutisarkisto

Digitaalinen asiakasymmärrys uudistaa markkinointia

Digitaalisista lähteistä saatavan datan fiksu hyödyntäminen pyörii monen markkinoijan mielessä: kuinka datan voisi valjastaa hyötykäyttöön tuottamaan uudenlaista näkemystä ja entistä parempia tuloksia. Data mahdollistaa entistä tarkemman kohdentamisen, jopa yksilöllisen automatisoidun räätälöinnin. Toisaalta data voi paljastaa tärkeitä signaaleja massoja liikuttavista muutostrendeistä, joita markkinoija voi hyödyntää kaupallisesti.

Digitaalisista lähteistä saatavan datan fiksu hyödyntäminen pyörii monen markkinoijan mielessä: kuinka datan voisi valjastaa hyötykäyttöön tuottamaan uudenlaista näkemystä ja entistä parempia tuloksia. Data mahdollistaa entistä tarkemman kohdentamisen, jopa yksilöllisen automatisoidun räätälöinnin. Toisaalta data voi paljastaa tärkeitä signaaleja massoja liikuttavista muutostrendeistä, joita markkinoija voi hyödyntää kaupallisesti.

Cookiet eli keksit eli evästeet ovat olennaisessa osassa datan keräämisessä digitaalisista kanavista. Keksiasian avaamiseksi teimme videon, jossa kerrotaan cookiedatan käytöstä ja hyödyistä. Katso video tästä:
 
 

Anna Salo

Lisää aiheesta