– Dreamdo on helppokäyttöinen tarinankerronnan apuväline, jonka avulla voidaan kertoa hienoista asioista, joita yritys on jo tehnyt, tekee parhaillaan tai haluaisi tehdä. Se soveltuu erinomaisesti esimerkiksi sisältömarkkinoinnin työkaluksi, kertoo Lasse Leponiemi, Dreamdon Chief Operating Officer.
Dreamdo on myös yhteisö, jossa yksityiset ja yritykset voivat seurata toisiaan. Palvelu on kehitetty yhteistyössä partnereiden kanssa (mm. Fazer). Testikäyttäjinä on tällä hetkellä 15 yritystä ja noin 3 400 ihmisen joukko.
Dagmar auttaa asiakkaitaan löytämään kertomisen arvoisia tarinoita. Tarvittaessa perustamme Dreamdo-tilit ja hoidamme ylläpidon ja sisällöntuotannon.
Deamdossa nyt
Fazer esittelee mm. yrityshistoriaansa, joka alkoi vuonna 1891 Karl Fazerin unelmasta perustaa kahvila Helsinkiin. Lisäksi Fazer avaa toimintaansa SOS-Lapsikylän hyväksi.
Finnairin sivuilla esitellään yrityksen uudistunutta ilmettä. Päätarina on vastuullisuudesta ja lentomatkustamisen ympäristövaikutusten vähentämisestä.
Lisätietoja:
https://dream.do/about