Kirjoittaja

Juuso Wäänänen

Kun käyttäjä näkee Fancyn kuvavirrassa tuotteen, josta hän pitää, hän voi painaa kuvan päällä näkyvää Fancy-painiketta. Näin käyttäjän määrittelemä sosiaalinen verkosto näkee käyttäjän ”fancyttämät” tuotekuvat. Kun käyttäjä jakaa Fancy:ssä bongaamiaan tuotteita muissa sosiaalisissa kanavissa, hän voi ansaita pisteitä, joilla hän saa alennusta tuotteista tai voi lunastaa niitä.

Yrityksiä Fancy palvelee esimerkiksi Instagramin tapaan brändikanavana. Alustan voi myös lisätä verkkokauppaominaisuuksineen omille sivuilleen lisäämällä lyhyen koodipätkän lähdekoodiin. Varsinkin pienille yrityksille Fancy tarjoaa edullisen tavan saada myyntiä.

Suurin osa Fancyn trafiikista tulee vielä Yhdysvalloista ja muualta Euroopasta. Rakentamalla oikein ja tavoitteellisesti brändiprofiilin Fancyyn voidaan vahvistaa brändin mielikuvaa edelläkävijänä. Fancyn potentiaali Suomessa on vielä avoinna, mutta suurennuslasin alla. Seuraamme tilannetta.
Kun kaipaat apua Fancyn hyödyntämiseen, ota yhteyttä: juuso.waananen(at)dagmar.fi