Hakukoneet ovat lyhyessä ajassa nousseet keskeiseksi osaksi markkinointistrategiaa ja myyntijohtajan työkalupakkia. Potentiaaliset asiakkaat etsivät tarpeisiinsa sopivia tuotteita ja palveluita hakukoneesta. Myös suuri osa mainoksen esimerkiksi televisiossa tai sanomalehdessä nähneistä etsii lisää tietoa hakukoneista.
Dagmar Search -yksikön Planning Director Roope Ruotsalainen vakuuttaa, että avain tuottavaan digitaaliseen mainontaan on liiketoiminnan tavoitteista johdetuissa mittareissa.
– Dagmar Search suunnittelee ja toteuttaa hakusanamainonnan, mutta on myös hyvä pitää mielessä, että strategian ja implementoinnin jälkeen tärkein on vasta edessä. Mittaamme ja optimoimme mainontaa jatkuvasti tehokkaammaksi – tulokset voi nähdä viikoittaisista ja kuukausittaisista raporteista.
Tiedätkö, mistä Google-mainonnassa maksat?
Markkinoilla on paljon toisistaan poikkeavia hakusanamainonnan hinnoittelumalleja. Ruotsalaisen mukaan Dagmarin asiakkaat voivat olla varmoja, että hinnoittelu on läpinäkyvää ja selkeää.
– Erottelemme Googlen veloittamat mediapanostukset aina omista palkkioistamme. Jos asiakas haluaa arvioida jonkin toisen hinnoittelumallin reiluutta, meiltä kannattaa pyytää kilpaileva tarjous.
Dagmar Search on mediatoimisto Dagmarin hakukonemarkkinointiin keskittynyt yhdeksän hengen yksikkö ja yksi Suomen suurimmista hakusanamainontaa tekevistä toimistoista.
– Palvelemme niin Suomen suurimpia ja kansainvälisiä mainostajia kuin pieniä ja paikallisia yrittäjiä. Meille jokaisen tavoite on tärkeä.
Dagmar Search on Googlen hyväksymä virallinen yhteistyökumppani sekä verkkomarkkinoinnin etujärjestö IAB:n hakusanamainonnan työryhmän aktiivinen jäsen.
Aloittaminen on nyt todella helppoa!
Ota yhteyttä Dagmarin yhteyshenkilöösi tai roope.ruotsalainen(at)dagmar.fi
Lue lisää löydettävyydestä DigiTalikosta.