23.2.2012 | Uutisarkisto

Hei kuka puhuu!???

Kuka avaisi digitaalisia liiketoimintamalleja myyntikokouksessa? Vetäisi siilot räjäyttävän workshopin sosiaalisen median mahdollisuuksista? Kertoisi 10 kuumottavinta trendiä kauppiaspäivillä tai webanalytiikan bisneshyödyistä asiakasaamussa? Antaisi koulutuspäivässä vinkkejä kumppaniverkoston hallintaan ja markkinoinnin tuloksellisuuden kasvattamiseen? Dagmarin yli satapäisestä osaajajoukosta löydät testatusti hyviksi havaittuja puhujia, valmentajia, moderoijia, workshopin vetäjiä ja herättelijöitä.

Seuraavassa esimerkkejä aiheista ja teemoista, joista voimme räätälöidä tarpeisiinne sopivan paketin. Puolen tunnin tietoiskun aamiaisseminaariin tai vaikka koko päivän kestävän workshop-valmennuksen.

Trendi-workshop
• Ideoita markkinointiin ja tuotekehitykseen ja ehkä vähän muuallekin
• 10 kuumottavinta markkinointitrendiä ja hoteinta digimarkkinointitrendiä

Miten hallita markkinointikumppaniverkostoa
• Parhaat osaajat oikeissa tehtävissä koordinoidusti ja kustannustehokkaasti

Miten rakentaa uudistumista ja innovaatioita tuottava markkinointikulttuuri
• Sanoista tekoihin, teorioista käytännön työkaluihin

Kasvata yrityksesi markkinointiosaamista
• Jatkuvan oppimisen ajattelu- ja toimintamallit

5 keinoa varmistaa markkinoinnin tuloksellisuus
• Lisää markkinointisi vaikuttavuutta

Digitaaliset liiketoimintamallit
• Olemmeko hyödyntäneet kaikki verkon avaamat mahdollisuudet
• Asiakkuuksien hallinta ja elinkaaren eri vaiheet

Webanalytiikka bisneksen vauhdittajana
• Helpoin tapa poistaa ostamisen esteitä

Sosiaalisen median mahdollisuudet
• Mitä yritykseltäsi odotetaan sosiaalisessa mediassa – millä voisit yllättää odotukset
• Miksi heittäytyä dialogiin asiakkaiden tai potentiaalisten asiakkaiden kanssa

Sosiaalinen media HR:n tukena
• Tunne tämän päivän tehokkaimmat rekrykanavat

Millainen suomalainen mediakenttä on tänään?
• Kattava yleiskuva tiiviinä tietoiskuna

Mediakäyttö muuttuu – mitä mahdollisuuksia se avaa
• Näkökulmana oma toimialasi

Miten mediamaailma on muuttunut ja miten sen pitää muuttua
• Tulevaisuuden haasteita ja mahdollisuuksia

Kohderyhmä-workshop
• Ketä tavoittelemme, millaisia he ovat ja miten tavoitamme heidät parhaiten

Työnantajamielikuva
• Millainen se on ja millainen sen halutaan olevan

Media- ja mainostoimistot markkinointikumppaneina
• Strategista kumppanuutta vai teknistä toteutusta
• Osaamisalueet, vastuujaot, koordinointi

Ota yhteyttä, niin voimme keskustella tilaisuuteesi parhaiten sopivasta teemasta, näkökulmasta, esitystavasta ja puhujasta: tomi.harma(at)dagmar.fi tai tuula.kallio(at)dagmar.fi

Tuula Kallio

Tuula Kallio

Tuula Kallio on toimitusjohtaja, joka rakastaa muutoksen johtamista. Jatkuvaan uudistumiseen ja murroskohtien mahdollisuuksiin uskovan kirjoittajan sohvapöydällä on aina kasa mielenkiintoista luettavaa, päätä kylmentämään kelpaavat hyvin sukset tai fillari.

Lisää aiheesta