17.8.2000 | Uutisarkisto

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteesta! (17.8.2000) Kiitos kaikille teille, jotka vastasitte Dagmarin asiakastyytyväisyystutkimukseen. I.R.O. Research Oy haastatteli kesäkuussa lähes 200 mainonnan päättäjää asiakasyrityksissämme. Tutkimuksen mukaan mainostajalle on tärkeintä yhteyshenkilön kyky lunastaa asiakkaan luottamus – tässä ominaisuudessa arvosanamme parani taas piirun verran, ja tulokseksi saimme 8,6. Kiitos kommenteistanne ja kehittämisvinkeistänne.

Kiitos palautteesta! (17.8.2000)

Kiitos kaikille teille, jotka vastasitte Dagmarin asiakastyytyväisyystutkimukseen. I.R.O. Research Oy haastatteli kesäkuussa lähes 200 mainonnan päättäjää asiakasyrityksissämme. Tutkimuksen mukaan mainostajalle on tärkeintä yhteyshenkilön kyky lunastaa asiakkaan luottamus – tässä ominaisuudessa arvosanamme parani taas piirun verran, ja tulokseksi saimme 8,6. Kiitos kommenteistanne ja kehittämisvinkeistänne.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta