3.10.2002 | Uutisarkisto

Kuinka tehostat sanomalehtien käyttöä kampanjassa?

Mihin kellonaikaan sanomalehdet tavoittavat lukijansa, entä ilmais- ja noutolehdet? Voiko Kärkimediaa korvata paikallislehtikampanjalla, kuinka rakentaa toimivia yhdistelmiä? Saako paketeilla todellista kustannussäästöä? Millainen on sanomalehden rooli tänä päivänä? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen osallistumalla sanomalehtikatsauksiin, joita järjestämme syksyn aikana. Tilaisuudesta veloitetaan pieni korvaus. Lisätietoja saat omalta mediasuunnittelijaltasi.

Suomalainen seuraa keskimäärin kolmea sanomalehteä ja kymmentä aikakauslehteä. Sanomalehti on television jälkeen tavoittavin media, sillä 87 % väestöstä lukee sitä päivittäin. Sanomalehden lukemiseen käytetään keskimäärin 50 minuuttia, ja lukeminen on pääasiallisesti keskittynyttä.

Katsauksissa käsittelemme sanoma-, ilmais- ja noutolehtiä. Mukana on niin perustietoa levikeistä, lukijamääristä, peitoista ja profiileista kuin esimerkkejä mediaympäristön voimasta, mahdollisuuksista säästää sekä työkaluja kohdistamisen avuksi. Käymme läpi myös sanomalehtien, iltapäivälehtien ja ilmaisjakelulehtien käyttömotiiveja ja seuraamispaikkoja.

Saat lisäksi tietoa sanomalehtien liitteistä sekä nettilehtien lukemisesta, samoin kuin mainostajista ja mainospanostuksista.

Ensimmäinen koulutustilaisuus on tiistaina 12.11.2002 , johon voit ilmoittautua osoitteessa ilmoittautuminen@dagmar.fi. Koulutustilaisuuden hinta on 100 ?. Voit myös sopia yhteyshenkilösi kanssa yrityskohtaisesta tilaisuudesta.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta