Dagmar

Suomalainen seuraa keskimäärin kolmea sanomalehteä ja kymmentä aikakauslehteä. Sanomalehti on television jälkeen tavoittavin media, sillä 87 % väestöstä lukee sitä päivittäin. Sanomalehden lukemiseen käytetään keskimäärin 50 minuuttia, ja lukeminen on pääasiallisesti keskittynyttä.

Katsauksissa käsittelemme sanoma-, ilmais- ja noutolehtiä. Mukana on niin perustietoa levikeistä, lukijamääristä, peitoista ja profiileista kuin esimerkkejä mediaympäristön voimasta, mahdollisuuksista säästää sekä työkaluja kohdistamisen avuksi. Käymme läpi myös sanomalehtien, iltapäivälehtien ja ilmaisjakelulehtien käyttömotiiveja ja seuraamispaikkoja.

Saat lisäksi tietoa sanomalehtien liitteistä sekä nettilehtien lukemisesta, samoin kuin mainostajista ja mainospanostuksista.

Ensimmäinen koulutustilaisuus on tiistaina 12.11.2002 , johon voit ilmoittautua osoitteessa ilmoittautuminen@dagmar.fi. Koulutustilaisuuden hinta on 100 ?. Voit myös sopia yhteyshenkilösi kanssa yrityskohtaisesta tilaisuudesta.