4.3.2010 | Uutisarkisto

Markkinoinnin kansainvälinen huippukoulu Suomeen

Arvostettu ruotsalainen markkinointikoulu Berghs School of Communication aloittaa keväällä 2010 toiminnan Suomessa. Vuonna 1941 perustettu opinahjo erottuu alan koulutustarjonnasta käytännönläheisellä ja inspiroivalla otteellaan. Viime vuonna Berghs valittiin vuoden kouluksi Cannesin mainosfestivaaleilla.

– Vuosittain koulussamme opiskelee useita suomalaisia markkinoinnin ammattilaisia. Nyt haluamme tarjota parhaita kurssejamme ja korkeatasoista opetustamme myös Suomessa, kertoo Berghs School of Communicationin toimitusjohtaja Pär Lager.Koulun Suomeen tulon mahdollistaa yhteistyökumppaniksi valittu Salomaa Yhtiöt.

– Halusimme kumppanin, jolla on pitkä kokemus alalta Suomessa sekä syvällinen näkemys suomalaisen yritysmaailman tarpeista.

Salomaa Yhtiöiden toimitusjohtaja Mirjami Mäkinen kertoo yhteisten arvojen vaikuttaneen kumppanuuden syntyyn.

– Keskusteluissa havaitsimme nopeasti, että arvopohjamme on sama. Tärkein syy yhteistyöhömme on se, että Suomesta ei vielä löydy Berghs School of Communicationin kaltaista koulua ja uskomme sille olevan paljon kysyntää.

Berghsin opetustarjonta on suunnattu koko Suomen markkinointialalle. Opetuksesta vastaavat pääosin ruotsalaisesta yritysmaailmasta tutut alan huippuosaajat.

Kurssien sisältö perustuu kansainvälisiin menestystarinoihin, kuten Absolut Vodka, IKEA ja H&M. Mukana ovat tuoreimmat näkemykset ja opit sekä yritysesimerkit Ruotsista ja maailmalta. Opiskelijat valitaan hakuprosessin kautta.

Koulutustoiminta käyntiin ammattilaisten seminaarilla

Suomessa Berghs School of Communicationin toiminta käynnistyy keskiviikkona 24.3. Helsingissä järjestettävällä ammattilaisille suunnatulla aamiaisseminaarilla.

Toukokuun alkupuolella pidettävä ensimmäinen kurssi Digital Management on digitaalisen markkinoinnin syvällinen ja käytäntöön painottuva koulutuspaketti. Kurssi on tarkoitettu yrityksen digitaalisesta markkinointiviestinnästä vastaaville ja sen parissa työskenteleville henkilöille. Intensiivikurssin kesto on 2+2 päivää.

Päävastuullisena valmentajana toimii Peder Rotkirch, joka on yksi Berghsin pidetyimmistä kouluttajista. Kurssilla vierailevaan Patrik Perssoniin on mahdollista tutustua 24.3. aamiaisseminaarissa.

Syksylle on luvassa lisää intensiivikursseja ajankohtaisista aiheista. Lisäksi koulu tarjoaa entistä enemmän e-learning-verkkokursseja englanniksi. Ja suomalaiset ovat toki tervetulleita opiskelemaan Tukholmaan, jossa tarjonta on monipuolisinta.

Lisätietoa koulusta, 24.3. järjestettävästä aamiaisseminaarista sekä tulevista kursseista löydät Berghsin verkkosivustolta.

Jos haluat vaikuttaa koulun tarjontaan Suomessa, ota yhteyttä Tuija Wikström/Salomaa Yhtiöt (tuija.wikstrom(at)salomaa.fi) tai Pär Lager/Berghs School of Communication (par(at)berghs.se).

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta