”Ulkoasun uudistuminen on Mediaviestille ja Dagmar.fi -verkkosivustolle suunnitellun kehityspolun ensimmäinen vaihe. Tuomme syksyn aikana mainostajille ja medioille kuin myös alan opiskelijoille uusia hyödyllisiä sisältöjä ja konkreettisia palveluita Dagmar.fi-saitille sekä Mediaviestiin nostettavaksi”, Dagmarin Planning Director Roope Ruotsalainen valottaa tulevaa.
Jo lähes 15 vuotta ilmestynyt sähköinen Mediaviesti oli ensi kertaa ilmestyessään aikakautensa uraauurtava avaus. Sittemmin uutisoinnin ja mediamaailman muutosten seuraamisen tarpeet ovat kehittyneet erilaisiksi. Aiemminkin nähtyjen Mediaviestin käännekohtien tyyliin julkaisu lähtee uudelle kehityskierrokselle.
”Rakennamme asiakkaillemme verkkoon sekä markkinointiviestinnän että markkinoinnin kehittämisen palveluitamme tukevaa sisältöä”, Ruotsalainen summaa.
Kaipaatko kesälukemista?
Kevät vierähti jälleen kerran vauhdilla ohi. Jos alkuvuoden aikana Mediaviestin artikkeleita jäi lukematta, voi kesäisellä toimistolla olla sopiva silmäillä muiden käyttäjien suosimia juttuja. Seuraavat viisi artikkelia olivat kevään luetuimpia:
- Dagmar Marketing Dashboard, uusi ratkaisu tehostamaan markkinoinnin tuloksellisuutta
- Missä silmä lepää internetissä?
- Startupille Suomi on laukaisualusta
- Markkinoijan neljä kuolemansyntiä 2012
- Miten BtoB-markkinoijat hyödyntävät sosiaalista mediaa?
Tulevia Mediaviestin artikkeleita sekä Dagmar.fi-palveluja suunnitellessa kuulisimme innolla myös sinun ajatuksiasi ja toiveitasi. Kerro toiveistasi tai aloita keskustelu osoitteessa facebook.com/mediatoimistoDagmar. Jos et vielä ole tilannut Mediaviestiä sähköpostiisi, voit tilata sen tällä tilauslomakkeella.
Iloista kesää!