Ideana oli esitellä syksyn 2014 messutarjontaa sekä jakaa ilmaisia lippuja messuille. Päivän aikana nähtiin myös neljä ainutlaatuista ilma-akrobatiaesitystä. Lisäksi tapahtumassa esitettiin screeneillä Dagmarin Messukeskukselle tuottama, messuvideoista uudelleen editoitu promovideo. Paikan päällä yleisö sai osallistua Messukeskuksen maailman sosiaalisimman logon piirtämiseen piirtolaitteella. Promon markkinointiin liittyi myös Messupöhinä-logosta jalostettu visuaalinen ilme, joka näkyi sekä tapahtumassa että markkinoinnissa.
– Tapahtuma oli onnistunut, ilmaislippujen takia tultiin kauempaakin paikalle ja ne herättivät positiivisia tunteita. Ihmisiä kiinnosti osallistava sisältö eli Messupöhinälaitteella piirtely. Ilma-akrobatia taas pysäytti ihmisten kiireisen arjen kaikessa kauneudessaan, kertoo Messukeskuksen markkinointisuunnittelija Hanna Holmberg.
Dagmar toivottaa Messukeskukselle hyvää syntymäpäivää!
Koe Messukeskus – katso uusi video!
Pyydä tarjous tapahtumakonseptista: merja.salenius@dagmar.fi ja viivi.lehtonen@dagmar.fi