16.3.2000 | Uutisarkisto

Miksi se mikä on lehdessä sallittua onkin TV:ssä kiellettyä ?

Miksi se mikä on lehdessä sallittua onkin TV:ssä kiellettyä ? (16.3.2000) Aller Julkaisut Oy:n tällä viikolla lanseeraaman IN Muoti -lehden myötä Suomi sai uuden muotilehden. Toimituksellisia juttuja on niukasti, sen sijaan laajoja muotikuvasarjoja sitäkin enemmän. Ja jokaisen kuvan yhteydessä kerrotaan mallin päällä olevan vaatteen merkki, hinta ja myyntipaikka. Missä kulkee postimyyntikatalogin ja toimituksellisen naistenlehden raja? […]

Miksi se mikä on lehdessä sallittua onkin TV:ssä kiellettyä ? (16.3.2000)

Aller Julkaisut Oy:n tällä viikolla lanseeraaman IN Muoti -lehden myötä Suomi sai uuden muotilehden. Toimituksellisia juttuja on niukasti, sen sijaan laajoja muotikuvasarjoja sitäkin enemmän. Ja jokaisen kuvan yhteydessä kerrotaan mallin päällä olevan vaatteen merkki, hinta ja myyntipaikka. Missä kulkee postimyyntikatalogin ja toimituksellisen naistenlehden raja? Tv-ohjelmissa product placement on kielletty, esim. sponsorien tuotteita ei saisi näkyä tv-ohjelmissa tunnistettavasti.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta