24.8.2000 | Uutisarkisto

Naistenlehtien uusin kilpailija on IN

Naistenlehtien uusin kilpailija on IN (24.8.2000) Keväällä Aller Julkaisujen lanseeraama IN Muoti -lehti alkaa ilmestyä 5.9. lähtien täysin uudistuneena. Lehti tavoittelee 25-49-vuotiaita naisia ja sijoittuu tekijöidensä mukaan Cosmopolitanin ja Madamen välimaastoon. IN-lehti saa logonsa Tanskassa jo vuodesta 1986 ilmestyneeltä sisarlehdeltä. Suomalainen toimituskunta merkinnee sitä, että IN-lehdestä on todellakin tarkoitus tehdä aikakauslehti. Kevään julkaisuhan muistutti enemmänkin […]

Naistenlehtien uusin kilpailija on IN (24.8.2000)

Keväällä Aller Julkaisujen lanseeraama IN Muoti -lehti alkaa ilmestyä 5.9. lähtien täysin uudistuneena. Lehti tavoittelee 25-49-vuotiaita naisia ja sijoittuu tekijöidensä mukaan Cosmopolitanin ja Madamen välimaastoon.

IN-lehti saa logonsa Tanskassa jo vuodesta 1986 ilmestyneeltä sisarlehdeltä. Suomalainen toimituskunta merkinnee sitä, että IN-lehdestä on todellakin tarkoitus tehdä aikakauslehti. Kevään julkaisuhan muistutti enemmänkin tuoteluetteloa.

IN-lehden tyylin ja taiton on luvattu liikkuvan Voguen ja Marie Clairen kansainvälisillä linjoilla.

Muodin ja kauneuden lisäksi joka numerossa käsitellään shoppailua, sijoittamista, kansainvälisyyttä ja matkustamista.

IN-lehden painos on keskimäärin 60.000 kpl ja sen hinnat ovat kevään IN Muotia edullisemmat. Lehti ilmestyy tänä vuonna vielä neljästi.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta