Naistenlehtien uusin kilpailija on IN (24.8.2000) |
Keväällä Aller Julkaisujen lanseeraama IN Muoti -lehti alkaa ilmestyä 5.9. lähtien täysin uudistuneena. Lehti tavoittelee 25-49-vuotiaita naisia ja sijoittuu tekijöidensä mukaan Cosmopolitanin ja Madamen välimaastoon.
|
IN-lehti saa logonsa Tanskassa jo vuodesta 1986 ilmestyneeltä sisarlehdeltä. Suomalainen toimituskunta merkinnee sitä, että IN-lehdestä on todellakin tarkoitus tehdä aikakauslehti. Kevään julkaisuhan muistutti enemmänkin tuoteluetteloa. IN-lehden tyylin ja taiton on luvattu liikkuvan Voguen ja Marie Clairen kansainvälisillä linjoilla. Muodin ja kauneuden lisäksi joka numerossa käsitellään shoppailua, sijoittamista, kansainvälisyyttä ja matkustamista. IN-lehden painos on keskimäärin 60.000 kpl ja sen hinnat ovat kevään IN Muotia edullisemmat. Lehti ilmestyy tänä vuonna vielä neljästi. |