Kirjoittaja

Dagmar

Illallinen arvotaan kaikkien käyntikorttinsa jättäneiden kabinettivieraiden kesken. Suoritamme arvonnan 25.9.2014. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Dagmarin tietoiskut 23.9.2014, kabinetti 104:

klo 9.00-9.20: From Mad Men to Math Men – Tiedolla johtaminen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittämisen moottorina, Senior Client Director Tomi Härmä

klo 9.30-9.50: Markkinoinnin ROI teoriasta työkaluksi – Kuinka tilastotiedettä hyödynnetään käytännössä markkinoinnin johtamisen tukena, Business Analyst Mikko Koski

klo 10.00-10.20: Asiakasdata insightin lähteenä – Miten valjastaa asiakaskohtaamisista syntyvä data hyötykäyttöön, Business Analyst Otto Olsson

klo 10.30-10.50: Kuinka tunnistaa tuottavin asiakaspotentiaali – Strateginen markkinatutkimus suunnittelun suunnannäyttäjänä, Head of Research Teemu Putto

klo 11.00-11.20: Miten parantaa digitaalista asiakaskokemusta? Käytännön roadmap uusasiakashankintaan ja asiakkaan sitoutuneisuuden kasvattamiseen, Strategic Planner Petri Vatanen

klo 11.30-11.50: Mobiilista on moneksi – Esimerkkejä mobiilin hyödyntämisestä, ja kuinka se muuttaa markkinoinnin tekemistä, Strategic Planner Sakari Forslund

klo 12.00-12.30: Verkkopalvelu-uudistuksen sudenkuopat ja vinkit onnistuneeseen uudistusprojektiin, Planning Director Heidi Husso ja Web Developer Tuulikki Laine

klo 13.30-15.00: Tervetuloa keskustelemaan asiantuntijoidemme kanssa, tutustumaan teknologioiden tarjoamiin mahdollisuuksiin erottua markkinassa ja nauttimaan lasillinen kuohuvaa

Käy kuuntelemassa myös asiakkaidemme puheenvuorot:

23.9. klo 15.00-15.20, F-sali:
Case PINS – tiedolla johtamisen keinoin huipputuloksiin vuosituhannen lanseerauksessa
Anu Ora, Kaupallinen johtaja, Suomen Lähikauppa Oy
24.9. klo 13.00-13.30, C-sali:
Briiffaaja vastuuseen tuloksellisuudesta
Jan Koskinen, Markkinointijohtaja, Instru optiikka Oy