9.3.2000 | Uutisarkisto

Nyt on viimeinen hetki tarkistaa ovatko tuotteistasi tehtävät kysymykset järkeviä

Nyt on viimeinen hetki tarkistaa ovatko tuotteistasi tehtävät kysymykset järkeviä (9.3.2000) Ensi syksynä alkaa täysin uudistetun KMT/TGI:n tiedonkeruu. Ensimmäinen raportointi uudesta tutkimuksesta on helmikuussa 2001. Vaikka nimi on vanha, tulee kyseessä olemaan täysin uusi tutkimus, eli kaikki vanhat trendit katkeavat – niin KMT:n kuin TGI:n osalta. Uutta tutkimusta suunnitellaan tällä hetkellä kuumeisesti seitsemän työryhmän voimin. […]

Nyt on viimeinen hetki tarkistaa ovatko tuotteistasi tehtävät kysymykset järkeviä (9.3.2000)

Ensi syksynä alkaa täysin uudistetun KMT/TGI:n tiedonkeruu. Ensimmäinen raportointi uudesta tutkimuksesta on helmikuussa 2001. Vaikka nimi on vanha, tulee kyseessä olemaan täysin uusi tutkimus, eli kaikki vanhat trendit katkeavat – niin KMT:n kuin TGI:n osalta. Uutta tutkimusta suunnitellaan tällä hetkellä kuumeisesti seitsemän työryhmän voimin.

Uudistuksen myötä KMT:n otoskoko kasvaa 26.000 puhelinhaastatteluun vuodessa (nyt 9.000) ja haastattelussa kysytään lukemisesta niin KMT:ta kuin AMT:ta (= Kärkimedian Alueellinen Mediatutkimus) varten.

Lukijatietoja tulevat edelleenkin täydentämään tuotekäyttötiedot. Tuotekäyttökysymykset jaetaan kahteen osaan ja kysytään vain puolelta vastaajajoukkoa. Näin lomake saadaan kevyemmäksi ja helpommaksi vastata. Suurempi näyte takaa silti tuotekysymyksiin riittävän suuren näytteen.

Haastatteluun vastanneille postitetaan kirjekysely, joka sisältää TGI, RISC, mediagrafiat (= muiden mediaryhmien käyttö), alueelliset kauppakysymykset sekä MPX-kysymykset.

Jos haluat vaikuttaa siihen mitä yrityksesi tuotteista kysytään, ota yhteys suunnittelijaasi Dagmarissa.

Dagmar

Dagmar

Lisää aiheesta